[PG} Freak , shet schimmel hengstje

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Zinzi_jewel

[PG} Freak , shet schimmel hengstje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-09 22:07

Hallo

Ben op zoek naar mijn vroegere vriendje Freak ( Freek ) Een schimmeltje , welke ten tijde van verkoop 5 jaar was nu ruim 4 jaar geleden , de mensen die hem kochten woonde op een boerderij met melkvee of in ieder geval koeien .. In Haaren ( NB) of daar in de buurt ! De pony is toen opgehaald in Bergeijk (NB)
Heb toen wel het telefoonnummer gekregen van die mensen en daarna nog een keer contact gehad over het paspoort omdat freek wel gechipt was , maar ik niet in bezit van zijn passpoort ( moest dit nog krijgen van de man waar hij heeft gestaan ten tijden van het chippen , Freek heeft daar nl een tijdje gelopen om de merrie,s te verblijden met zijn komst :)

Freek is een kleine shetlander met een stoer uiterlijk en hij is mooi in proporties ... Voor een hengst was hij ook heel erg braaf en makkelijk in de omgang !!
Afbeelding

deze foto is gemaakt in de trailer van de mensen die hem kochten !
Afbeelding

Graag zou ik willen weten hoe het met freak gaat , en mocht hij ergens zijn waar ze hem kwijt willen houdt ik me aanbevolen :)