Ik start vanmiddag een selectie wedstrijd in de B. Nu hebben de eerste drie combi's in de B een andere jury als de laatste 3. Mag dit zomaar? Hier komt toch nooit een eerlijke beoordeling uit. Dit kan natuurlijk in je voordeel en in je nadeel werken, maar toch.
Ik heb al in de reglementen een beetje gekeken, maar ik kon niks vinden....
is het niet zo dat zij geen selectie rijden? vaak is de wedstrijd opgengesteld voor iedereen en dan willen ze bij een grotere groep de niet selectieruiters bij een andere jury zetten.
op zondag? Maar de federatievertegenwoordiger moet het zowiezo weten, en in ieder geval na kunnen kijken, die heeft de reglementen mee.
Anoniem
Geplaatst: 13-12-09 11:35
het mag niet samengevoegd worden tot 1 uitslag, naar als die ook apart is, mag de groep wel gewoon gesplitst worden.
kimmysan
Geplaatst door de TopicStarter: 13-12-09 11:36
Ja maar het is voor de selectie, dus ze zullen het wel moeten samenvoegen tot 1 uitslag.
Oke, ik zal het aankaarten op de wedstrijd.
Roxxiejj
Geplaatst: 13-12-09 11:37
texelse schreef:
op zondag? Maar de federatievertegenwoordiger moet het zowiezo weten, en in ieder geval na kunnen kijken, die heeft de reglementen mee.
sorryyyyy
StillAngel
Geplaatst: 13-12-09 11:37
Raar! Weet je zeker dat er geen prijsuitreiking tussenin zit? Kan ook nog, dat hebben wij namelijk ook. Wel 2 jury's maar dan in het midden een prijsuitreiking dus eigenlijk tellen die voor ons al niet meer mee. Maar met 3 is dat een beetje een raar verhaal omdat dat er niet veel zijn..
Anoniem
Geplaatst: 13-12-09 11:39
kimmysan schreef:
Ja maar het is voor de selectie, dus ze zullen het wel moeten samenvoegen tot 1 uitslag.
Oke, ik zal het aankaarten op de wedstrijd.
Dat selectie is zou niet veel uit moeten maken als er meerdere selecties zijn, of soort overkamping is. Wel vreemd dat maar van die kleine groepjes zijn, zou toch makkelijk door 1 jury gedaan kunnen worden.
Ik weet niet hoe de uitslag van de selectiewedstrijden wordt verreden? Gaat dit op plaatsing of op gereden %?
Als de uiteindelijk uitslag van alle kringselecties op basis van gereden % wordt uitgerekend, maakt het namelijk helemaal niets uit. Selectiewedstrijd 1 heeft namelijk ook een andere jury als selectiewedstrijd 2. Echter zijn er op deze selectiewedstrijd dus 2 B-rubrieken. Een rubriek bij jury A en een rubriek bij jury B.
Wanneer de uiteindelijke uitslag op plaatsing wordt berekend is het wel een vreemde situatie, omdat je dus 2 winnaars hebt in de B-groep.
Mellanii
Geplaatst: 13-12-09 20:08
Even uit pure nieuwschierigheid en interesse.. Is er nou iets veranderd of niet ? Of mocht het gewoon ?