Ik weet wel dat ze er mok van kunnen krijgen maar ik kan hem niet heel de dag op stal laten. Hij heeft zijn beweging nodig.
Ik kan ook niet rijden want de piste is helemaal nat
Hij staat snachts wel altijd op stal.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Als ik jou was zou ik de voeten van je hafje gewoon goed in de gaten houden, zo lang het goed gaat gaat het goed en wanneer hij er last van krijgt kun je altijd toch nog wat voor hem gaan regelen? Het helpt ook niet echt dat het al bijna 2 maanden regent. Wordt vanzelf wel weer anders
hestejente schreef:Ik rijd 4 keer per week buiten zonder ijzers. En ja, daar zijn ook grote stukken asfalt bij![]()
Mok krijgt een paard niet zomaar... sowieso heb ik de mijne liever in de modder staan dan in een stal, ik moet er niet aan denken dat hij 18 uur per dag in een natte stal zou moeten staanAls ik jou was zou ik de voeten van je hafje gewoon goed in de gaten houden, zo lang het goed gaat gaat het goed en wanneer hij er last van krijgt kun je altijd toch nog wat voor hem gaan regelen? Het helpt ook niet echt dat het al bijna 2 maanden regent. Wordt vanzelf wel weer anders