Leuke makkelijke regenlaarzen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Cemlys

Leuke makkelijke regenlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-09 17:31

Aangezien ik eigelijk niet rijd met mn pony, maar verder wel gewoon dingen doe als wandelen, grondwerk, ben ik op zoek naar makkelijke (en leuke) regenlaarzen voor deze winter. Ook waar deze eventueel te koop zijn. Ik heb er nu van Aigle, maar eigelijk is de kuit net iets te smal om makkelijk te zijn.

CarmD

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-09 18:34

volgens mij zijn bij de ANWB nu de laarzen van human nature in de aanbieding voor €100. lijkt veel geld, maar is echt een koopje! lijken op de dubarry laarzen. ze zijn heerlijk warm, lopen lekker, mega makkelijk in onderhoud en je kan er eventueel ook nog mee rijden. ik heb ze nu 3 jaar en ze zijn nog als nieuw

Seven

Re: Leuke makkelijke regenlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-09 19:46

bij de agrifirm, boerenbond etc heb je erg leuke rubberlaarzen met prints bloemen of andere motiefjes.
Ik heb 2 paar en ben er erg blij mee kan nu eindelijk lekker door de modder met de honden of door de nattere bak met mn jonge ruin!

O en bristol heeft ook laarzen

ShadowFax

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-09 21:03

Ik heb laatst bij de Gamma zwarte regenlaarzen met een paars motiefje erop gezien. Goed profiel eronder, 15 euro volgensmij. Heb ooit rubberen laarzen bij de blokker gekocht, met motiefje :) Nadeel; deze laarzen vind ik te koud in de winter.

Bij de welkoop/boerenbond heb ik gevoerde groene regenlaarzen gekocht. Bovenin een touwtje dat je ze wat strakker kunt aantrekken. Niet echt modieus, maar wel een goed profiel en lekker warm nu!

Tessa89

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 11:49

Bij de Intratuin hebben ze regenlaarzen in alle soorten en maten. Ik zou voor de winter wel een paar nemen die ook lekker gevoerd zijn, want anders krijg je snel koude voeten!

Jenny_B

Re: Leuke makkelijke regenlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 17:48

Chimaeru heeft hele leuke, Intratuin had ook leuke staan. En een paar jaar geleden heb ik bij Bristol roze met bloemetjes gekocht.