Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. Met een of ander lederspul wat ze ook schoonmaakt. Jenny_B schreef:Ben zojuist teruggeweest en heb geen goed woord over voor die zaak.
De dames die er werkten waren het met me eens: ziet er niet uit. Alleen degene die de beslissing nam liep te gillen dat het een natuurproduct is en dat het doodnormaal is dat het gebeurt. Liepen dus bijna te schelden naar elkaar (en zij met de man voor me ook, die vroeg alleen maar waarom iets zolang moest duren). Stressprobleempje dus bij haar.
Ik word nu gebeld als de vertegenwoordiger daar is. Heb ik ook niets aan, dus ga ik zelf wel naar Mountain Horse met mijn klacht.
Bah, 200 euro voor een stel laarzen die binnen een half jaar licht gebruik er niet meer uitzien.
Jenny_B schreef:Ben eerlijk gezegd anders van hun gewend. De man voor mij zat al een week op een reparatie op een broek te wachten, en hij kreeg ook de wind van voren.
Ik heb gemaild naar MH en Sta Rho belt me als de vertegenwoordiger bij hun is.
Dus voorlopig staan mijn laarzen in de kast en ga ik wel met mijn schoenen rijden (ook MH, maar deze zien er na 6 jaar nog goed uit)
Jenny_B schreef:Van dat hoofdstel is ook aso hoor! Je kan een hoop doen voor 25 euro.
Binnenkort ga ik even een mening vragen bij een andere zaak over de laarzen, misschien dat die iets voor me kunnen doen. En anders toch weer op hoge poten om te vragen wanneer die vertegenwoordiger eindelijk eens langskomt.
Maar ik ga niet meer naar Sta Rho, jammer, want het is aan het einde van mijn straat