Gezocht: de nieuwe eigenaar van Aqua Vita. Ik ben in april bij de merrie wezen kijken, en heb lang getwijfeld of ik haar zou kopen, uiteindelijk toch niet gedaan. Ben nu benieuwd waar en hoe ze terecht gekomen is! Merrie is donkerbruin, met in mijn herinnering niet veel aftekeningen. Vader is volgens mij Weltino.
ik denk dat je de eigenaar hebt gevonden. ik zocht al een tijdje een pony toen gingen we bij mensen kijken ik was meteen verliefd . hij keek zo lief en zijn oortjes vooruit gericht. toen paar maanden later kwam ik uit school. ik zag mijn moeder met een trailer opeens stond er een pony in aqua vita <3. ze heet nu gwn Vita. ik rijd nu L wedstrijden spingen met haar. ze is echt een kei van een pony.
Hoi Lynn, jeetje, ik had al helemaal niet meer aan dit topic gedacht, is al even oud! Ze stond ergens in de buurt van Rijssen volgens mij, het is zo lang geleden dat ik dat niet meer weet. Wat is de afstamming van je merrie? Misschien herken ik het! Ze was destijds van een mevrouw die haar had gekocht om in te rijden en daarna weer door te verkopen, ze had een wat ouder stalletje met een stuk of 4 paarden geloof ik. Aqua Vita kon toen nog bijna niets, alleen stappen een wat draven, galop zat er nog niet op.