Startkaart aanvragen hoe?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Cheyenne_x

Startkaart aanvragen hoe?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-09 00:28

ik wil dus heel graag starten met wedstrijden maar ik heb dus geen idee hoe je een startkaart moet aanvragen. Ik heb via google even gezocht, toen kwam ik op de knhs site maar daar snapte ik niet zo goed wat ik nou door moet sturen. Ik heb even de papieren van mijn verzorgpaard (daarmee ga ik starten) mee naar huis genomen, maar in het paspoort staat vader en moeder onbekend, terwijl we wel weten wie de vader en moeder zijn. Ook hoorde ik van een vriendin dat het paard officieel gemeten moet worden, maar dat is volgensmij nog niet gedaan.
Wie o wie kan mij helpen, want ik weet niet zo goed hoe dit allemaal in elkaar zit :o

Casarell

Re: Startkaart aanvragen hoe?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-09 00:30

Je moet lid worden van een rijvereniging, en die vragen een startkaart voor je aan bij de KNHS..

Marian0557

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-09 00:31

Via je vereniging kun je je startkaart aanvragen, moet je gewoon eventjes naar het wedstrijdsecetrariaat gaan. En als er geen ouder vermeld staan, ja jammer, maar kun jij ook niks aan doen.
Officieel gemeten moet eigelijk wel, maar hebben wij nooit gedaan. Never problemen mee gehad

Oreo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-09 00:31

Je neemt contact op met een rijvereniging bij jou in de buurt, wordt daar lid en levert een kopie in van de eerste 2 pagina's van je paardenpaspoort. Zij regelen de rest. Veel succes en vooral plezier!

EllyC

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-09 00:41

hier zijn echt al veel topics over geweest
gebruik de zoekfunctie eens of kijk op www.knhs.nl. De knhs heeft hier zelf een folder voor ontwikkelt.

Cheyenne_x

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-09 00:44

ja ik ben al wel lid van een rijvereniging, maar moet ik daar gewoon een soort formulier vragen en dan opsturen?

Marian0557

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-09 00:47

hun sturen het op, je moet het even aan hun vragen, is makkelijker als via Bokt :D

Cheyenne_x

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-09 00:48

okee naja bedankt, ik had nl geen idee hoe zoiets werkte ;)

Marian0557

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-09 00:49

Best simpel eigelijk, je gaat gewoon naar je wedstrijdsecetariaat, hun vertellen wat je nodig hebt, je verzameld het en geeft het aan ze.
Hun sturen alles op, en leveren ook je startkaart en je coupons als het goed is :D

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-09 00:50

jury schreef:
hier zijn echt al veel topics over geweest
gebruik de zoekfunctie eens of kijk op http://www.knhs.nl. De knhs heeft hier zelf een folder voor ontwikkelt.

Ook de wiki hier op bokt vertelt je precies hoe eea werkt, daarom hier een slotje.