Ervaringen Petrie perfect

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Destino

Ervaringen Petrie perfect

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-09 19:04

Naar aanleiding van de vraag 'Welke soort Petries zijn dit?' ben ik erachter gekomen dat het waarschijnlijk de Petrie Perfect is.
Ik ben erg benieuwd wat de ervaringen zijn van deze laars, aangezien er permair als overleer gebruikt is.
Komen er snel slijtplekken?
Ziet het er wel als leer uit? Of lijkt het meer kunststof?
Hoe zit en rijdt het?

Alvast bedankt!

Estelle

Re: Ervaringen Petrie perfect

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 19:06

Ik heb vroeger deze laarzen gehad, niks mis mee.. Maar je kan ze niet oprekken of een rits in laten zetten. dat vond ik erg vervelend, als ik jou was zou ik even doorsparen voor iets duurdere laarzen.

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-09 19:17

Maar als ze goed zitten hoef je ze niet op te laten rekken toch? Ik wil trouwens nu 2ehandse kopen voor tijdelijk en om te wennen aan leren laarzen..
En richting de lente/zomer wil ik nieuwe kopen :j .

Pikeur

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 19:20

Ik heb ze
Ze zijn aardig hard, ik vind het fijn en stevig maar misschien zijn er mensen die er niet van houden. Maargoed dat voel je vanzelf als je ze gaat passen..
Mijne zien er echt nog supergoed uit en ik heb ze al een aantal jaar.
Geen slijtplekken, niets. Door dat hardere wat ik net noemde zakken ze ook niet enorm ver in en blijven ze netjes in model
En ik vind ze er zeker wel uit zien als leren laarzen

Estelle schreef:
Ik heb vroeger deze laarzen gehad, niks mis mee.. Maar je kan ze niet oprekken of een rits in laten zetten. dat vond ik erg vervelend, als ik jou was zou ik even doorsparen voor iets duurdere laarzen.

Ik heb ze zowel op laten rekken als een rits er in laten zetten dus dat is niet echt waar wat je zegt.

gabyfedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 19:21

Ik heb ook goede ervaringen met deze laarzen. Na aantal jaren gebruik zien ze er nog prima uit. Heb er elastiek in laten zetten, zonder problemen.

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-09 19:22

Estelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 19:28

Ik ben toen der tijd naar meerdere ruitersport zaken gegaan en wouden het echt niet oprekken dan zou het leer gaan scheuren...

saarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-09 16:54

Ik heb ze, ben er erg blij mee. Het inrijden was minder fijn, daar heb ik ook wel lang over gedaan, maar dan zitten ze als een huis! Blijven mooi stevig, zakken niet ver in, zelfs zonder spanners. Ik onderhoud ze door ze eens per twee weken schoon te maken en te poetsen. Heb ze nu bijna drie jaar en doe er verder alles mee, ze zien er uit als nieuw.