[PG] Charlie, zwarte tinker

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Superhafjes

[PG] Charlie, zwarte tinker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-09 10:29

Een aantal jaar geleden reed ik af en toe op de tinker van een kennis, genaamd Charlie. Ik vond het een geweldig beest, kon er ook altijd veel mee lachen.
De eigenaresse wilde echter toch liever iets anders, aangezien ze graag verder wilde in de dressuursport.
(snap ik overigens geheel hoor!)
Ze heeft Charlie toen verkocht naar iemand in Almere.
(vanuit de provincie zeeland)

Na een poosje begon ik hem toch te missen, en ging ik via google op goed geluk op zoek naar hem. Ik was ook erg blij toen ik hem vond op de site van een manege, waar hij in pensionstalling stond. Enige tijd later ben ik naar een schaatswedstrijd geweest en op de terugweg kwamen we langs deze manege. (manege pampushout) Dit was in 2006.
Helaas bleek hij toen net een week weg te zijn daar.

Vanaf daar loopt het spoor dus een beetje dood. Ik zou graag weten of hij nog leeft, en hoe het met hem gaat!!

Ik hoop dat iemand hem herkent vanuit deze gegevens, foto's heb ik helaas niet digitaal van hem.

Hij is niet ouder dan tien jaar, is geheel zwart met drie witte benen, linksvoor zwart. Hij heeft een brede bles, bij zijn rechteroog zit een soort van 'inkeping'.

Superhafjes

Re: [PG] Charlie, zwarte tinker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-10 17:06

Bedankt!! Ik hoorde van zijn oud-eigenaresse dat hij ook nog wat kleine witte vlek(jes) onder op zijn buik zou moeten hebben..!

Dilan1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-10 21:40

Heb je misschien een foto van hem?

Ik zelf woon in de provincie Zeeland. Als ik naar school rij, zie ik altijd een zwarte tinker met een brede bles staan (heb nooit op z'n benen gelet). Misschien dat hij weer terug hier in Zeeland is?

Superhafjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-10 00:18

Bedankt voor je berichtje! :) Heb alleen geen duidelijke foto van hem, iig niet digitaal helaas helaas!
Maar kun je zien als je langs rijd of hij wit aan zijn benen heeft?

Ik hoor het wel!
Nogmaals bedankt!
Laatst bijgewerkt door Tanja op 10-02-10 07:38, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Overbodige quote verwijderd.

Dilan1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-10 22:53

Superhafjes schreef:
Bedankt voor je berichtje! :) Heb alleen geen duidelijke foto van hem, iig niet digitaal helaas helaas!
Maar kun je zien als je langs rijd of hij wit aan zijn benen heeft?

Ik hoor het wel!
Nogmaals bedankt!

de zwarte tinker waar ik langs rij staat nu steeds op stal door sneeuw en ijs in de wij =(
hopelijk wordt t weer snel beter, dan kan ik m helemaal zien

JoyV

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 22:43

Hey Tanja,

Ik ben Joyce Versteeg en samen met mijn moeder de eigenaresse van Charlie hij staat in almere hout.
Het gaat heel erg goed met hem hoor, Hij is nu 11 jaar oud.
Wij zijn helemaal gek op Charlie en het is echt een goud paardje.

Mijn moeder was op stal toen ze hoorde van iemand dat u op zoek was naar Charlie.
Vandaar dat ik reageer op uw bericht.

Groetjes,

Joyce

kimmie88

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 03:55

Wat geweldig TS.
Het lijkt erop dat je hem gevonden hebt

Superhafjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-10 14:21

kimmie88, ja ben ook heel erg blij!!! Had niet gedacht dat ik m nog zou vinden!!!

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 06:44

Aangezien Charlie is gevonden wordt dit topic gesloten. TS en de eigenaresse van Charlie kunnen verder contact met elkaar via de pb hebben.
TS, mocht je om wat voor reden dan ook deze zoektocht weer moeten hervatten is het niet toegestaan een nieuw topic te openen. Stuur dan even een pb naar een van de moderators van OV met het verzoek dit topic weer te openen of plaats een TeM op dit topic met dat verzoek.
Hier nu een slotje.