Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

BeautyEmily schreef:Ik zit te denken om clip in extensions te nemen.
Mijn eigen haar vind ik niet lang genoeg & echte extensions zijn me wat te duur.
Ik kan ze natuurlijk ook gewoon laten groeien, maar dat duurt me wat te lang.
Heeft er iemand ervaring met clip in extensions of weet je waar je ze kunt kopen in de buurt van Den Bosch?
Een site waar ik ze kan bestellen is ook goed!
Ik wil wel echt mensen haar en zijn ze er toevallig ook in krullen? Ik weet dat je de extensions ook gewoon kunt krullen. Maar als ze er in krullen zijn is makkelijker.
Groetjes Emily.
rasta_love schreef:ik volg dit ook even, wil paarse plukken
ik heb wel zo'n clipextension gehad, maar die was van nep haar dus dat ging al heel snel pluizen. had die op parkpop 2008 gekocht
babbii_lief schreef:BeautyEmily schreef:Ik zit te denken om clip in extensions te nemen.
Mijn eigen haar vind ik niet lang genoeg & echte extensions zijn me wat te duur.
Ik kan ze natuurlijk ook gewoon laten groeien, maar dat duurt me wat te lang.
Heeft er iemand ervaring met clip in extensions of weet je waar je ze kunt kopen in de buurt van Den Bosch?
Een site waar ik ze kan bestellen is ook goed!
Ik wil wel echt mensen haar en zijn ze er toevallig ook in krullen? Ik weet dat je de extensions ook gewoon kunt krullen. Maar als ze er in krullen zijn is makkelijker.
Groetjes Emily.
hoi een vriendin van mij heeft een kapsalon en die verkoopt ze ook het is echt haar je kan het verven krullen.
ze draagt ze zelf ook en is er super tevreden mee en als je ze goed verzorgd gaan ze super lang mee
zij heeft 2 lengtes de prijs moet ik ff voor je navragen
haar kapsalon is in heesch bij oss dus niet zover ver van den bosch af