Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MarijkesTommy schreef:nou ja zeg, ik was er dus ook.
ons paardje was makkelijk te herkennen, hij werd namelijk door de enige heer in het gezelschap gereden.
hij heeft ondanks de super lage jurering![]()
![]()
![]()
in de dressuur dus wel zijn dressuur gehaald en ook het springen.
ja en dat met zo'n "![]()
![]()
moddervette, onregelmatige
![]()
![]()
" fjord.
jammer dat we je niet gezien hebben, hadden we even kunnen kletsen.
SharirBobby schreef:Jouw heb ik wel gezien he ziggy, en Sharir ook (niet het paard maar de bokker
) en Viv heb ik ook gezien, tenminste er liep iemand langs en er werd tegen mij gezegd: volgens mij is dat viv
![]()
tjody heb ik wel zeker gezien
en nena en nöbby en fjalko natuurlijk en ook die fjord van marijkestommy
YouKwnowWho schreef:Ikke is ook geweest!! Ik reed op Tjody. B-dressuur = gehaald. Alleen het springen niet (3 weigeringen). Naja, da's pech, maakt niet uit. Gewoon weer heel veel springlessen nemen.
Vippie"]
[quote="SharirBobby schreef:Jouw heb ik wel gezien he ziggy, en Sharir ook (niet het paard maar de bokker
) en Viv heb ik ook gezien, tenminste er liep iemand langs en er werd tegen mij gezegd: volgens mij is dat viv
![]()
YouKwnowWho schreef:Ikke is ook geweest!! Ik reed op Tjody. B-dressuur = gehaald. Alleen het springen niet (3 weigeringen). Naja, da's pech, maakt niet uit. Gewoon weer heel veel springlessen nemen.
Ziggy"]
[quote="Vippie"][quote="SharirBobby schreef:Jouw heb ik wel gezien he ziggy, en Sharir ook (niet het paard maar de bokker
![]()
Ziggy"]
[quote="YouKwnowWho schreef:Ikke is ook geweest!! Ik reed op Tjody. B-dressuur = gehaald. Alleen het springen niet (3 weigeringen). Naja, da's pech, maakt niet uit. Gewoon weer heel veel springlessen nemen.
gijs schreef:al met al zijn er dus best wel een aantal van ons geweest, jammer dat we elkaar niet gezien hebbeb
ik heb mijn paard inh de molen gezet en nog even buiten gewandeld en geprobeerd foto's te maken, toen stonden er wat mensen met fjorden te grazen in het begin van het park, misschien wel 1 van jullie.