Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Monica_1987 schreef:De band verbeteren doe je door tijd met elkaar door te brengen. En dat hoeft niet altijd te zeggen werken. Gewoon even aaien, poetsen wandelen vanalles.
Daarbij is hij vrij jong dus dat die band af en toe weg lijkt te zijn is niet zo vreemd. Heb ik met die van mij ook. Schat van een beest maar af en toe heb ik het idee dat ze me niet eens mag.
Buiten dat zou ik je niet druk maken over dat je shet meer mag bij een vriendin. Werkt alleen in haar nadeel. Maar hoeft voor jouw niet zo te zijn. Zolang jij op je punten staat. Weet je shet het vershil tussen jouw en je vriendin.
Ik weet niet hoevaak en wat je van hem vraagt als je hem rijdt.
Maar ik zou hem niet te veel vragen. Soms wil het concentratie probleem betekenen dat je teveel van hem vraagt. Een jong paard heeft nog niet zoveel concentratie vermogen dus als je merkt dat z'n aandacht zoek is. Is dat misschien het moment dat je moet gaan afronden. Niet direct stoppen. Maar ook niet door blijven vragen.
HeleneDas schreef:Monica_1987 schreef:De band verbeteren doe je door tijd met elkaar door te brengen. En dat hoeft niet altijd te zeggen werken. Gewoon even aaien, poetsen wandelen vanalles.
Daarbij is hij vrij jong dus dat die band af en toe weg lijkt te zijn is niet zo vreemd. Heb ik met die van mij ook. Schat van een beest maar af en toe heb ik het idee dat ze me niet eens mag.
Buiten dat zou ik je niet druk maken over dat je shet meer mag bij een vriendin. Werkt alleen in haar nadeel. Maar hoeft voor jouw niet zo te zijn. Zolang jij op je punten staat. Weet je shet het vershil tussen jouw en je vriendin.
Ik weet niet hoevaak en wat je van hem vraagt als je hem rijdt.
Maar ik zou hem niet te veel vragen. Soms wil het concentratie probleem betekenen dat je teveel van hem vraagt. Een jong paard heeft nog niet zoveel concentratie vermogen dus als je merkt dat z'n aandacht zoek is. Is dat misschien het moment dat je moet gaan afronden. Niet direct stoppen. Maar ook niet door blijven vragen.
Ik vraag bijna niks gewoon lekker in de wei crossen als die wil dan mag die van mij best bokken of een rare sprong maken maar tot op een zekere hoogte als die gemeen gaat doen dan moet ie weer stappen maar ik zie dat meer als spelen en dat mag die van mij zeker! als ik naar buiten ga doe ik lekker rustig aan maar daar moet ie wel wat serieuser zijn omdat er in het verkeer nog meer mensen zijn . maar hij hoeft veder niks niet aan de teugels geen moeilijke figuren gewoon op speelse manier lekker leren