Meijendel

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

JenJJ

Meijendel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-09 18:40

Hallo,
Ik had een vraagje, ik rij sinds kort richting meijendel.

Maar hoe kom je nou op het strand? En mag je bij de boerderij gewoon je paarden neerzetten, of moet je eerst reserveren, hoe zit dat?

Groetjes

Waaltje

Re: Meijendel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-09 18:43

Ik ben ook wel geinteresseerd in deze info. Wij willen binnenkort een keer naar het strand en Meijendel stond op mijn lijstje.

Juf_Sanne
Woonplaats: In een heel knus huisje met allemaal lieve beestjes!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-09 18:46

wij zijn er vorige keer heen gaan wandelen en daar pannenkoeken gaan eten. Naast de stallen zit een vvv kantoortje oid en daar vroegen we of mijn shet binnen mocht staan en dat mocht.
Ik had dus niet gereserveerd, maar misschien was het toen mogelijk omdat het toch heel rustig was.
Ik ga volgende keer ook gewoon eerst bellen voordat ik ga.

yrsa_karlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-09 18:49

Misschien even bellen naar het informatie centrum.http://www.hippisch-toerisme.nl/website ... rovincie=9
vroeger ( meer dan 20 jaar geleden) reed ik daar ook vaak. Is echt prachtig, maar zou echt niet meer durven zeggen hoe je het snelst op het strand komt. Was altijd nog best een lange rit.
Ik ben er niet meer geweest sinds mijn verzorg paard haar been op het strand heeft gebroken in rengalop. Zat er niet zelf op was toen aan het werk in het restaurant. Zou er best ooit wel weer is een buitenrit willen maken.

JenJJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-09 19:12

Waar moet je dan heen bellen als je je paard daar wil stallen? x

yrsa_karlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-09 19:15

Staat een nummer in de link die ik heb neergezet.

PK_L

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-09 19:20

De paden zijn wel heel mul hoor en het is nog best een eindje naar het strand toe, wel een super mooie omgeving!

Wij hadden onze pony inderdaad bij die boerderij gezet, het zijn wel allemaal stands en wij hadden afwisselend de wacht gehouden want het stond proppie vol met paarden en we wilden haar toch niet alleen laten met allemaal vreemde paarden en kleine kindjes die de paarden komen aaien etc.

Nog een tip: wees op tijd ivm parkeren, toen wij er waren stonden er allemaal auto's op de plekken die bestemd waren voor auto + trailer en wij hadden bij gebrek aan plek op de daarvoorbestemde parkeervakken de auto en trailer dus maar op de autoparkeerplaats gezet, en we waren niet de enige: toen we terugkwamen had 70% van alle auto's die er stonden een bon.

TurdusMerula

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-09 20:57