bucas borsttussenstukje

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

wiilemijn

bucas borsttussenstukje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-09 12:03

Ik ben op zoek naar een bucas tussenstukje voor de Power, alleen zie ik ze overal alleen maar voor andere modellen. Weet iemand of deze überhaupt wel te verkrijgbaar zijn, en misschien ook waar?

Ook ben ik benieuwt of bokkers hier ook ervaring hebben met zo'n borsttussen stuk voor de bucas. Wordt het bijvoorbeeld wel echt stevig?

Alvast bedankt :D !

BertBaley

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-09 12:06

Bel/mail de paardendrogist even ;)

wiilemijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-09 12:09

BertBaley schreef:

Ik heb ze idd van de week een mailtje gestuurd nog geen antw. Maar op hun site staan alleen maar voor de smartex, niet voor de Power helaas. Wellicht dat ze het kunnen bestellen.

Verder nog mensen ideen/ervaringen?

Farfalla_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-09 18:48

wiilemijn schreef:
BertBaley schreef:

Ik heb ze idd van de week een mailtje gestuurd nog geen antw. Maar op hun site staan alleen maar voor de smartex, niet voor de Power helaas. Wellicht dat ze het kunnen bestellen.

Verder nog mensen ideen/ervaringen?

Misschien dat die van de Smartex ook op de power past? Ik weet het niet, maar zou zomaar kunnen ;)

wiilemijn

Re: bucas borsttussenstukje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-09 19:18

Ja dat zou idd kunnen. Maar heb als hij bestaat liever echt een die er bij past. De power is zilver en een blauw stukje is dan niet erg mooi. Maar als het niet anders kan moet dat maar. De paardendrogist heeft ook geen Power. Heb een mail terug.

Aukelizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-09 19:22

Volgens mij hebben ze dezelfde soort voorsluiting en zou het dus moeten passen. Alleen zit je met de kleur.