Van L1 naar L2, winstpunt te weinig

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Mariekexzita

Van L1 naar L2, winstpunt te weinig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-09 20:25

Hallo,

Ik heb een vraagje, ik heb een brief gekregen van de knhs, waarin staat dat ik een WP te weinig had om van L1 naar L2 te gaan. Inmiddels rijd ik nu bijna M (l2+12). Toch weet ik bijna zeker dat ik er genoeg had, maar heb de coupons niet meer. Hoe zou ik dit kunnen oplossen?

groetjes
Marieke

Sim

Re: Van L1 naar L2, winstpunt te weinig

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-09 20:48

KNHS bellen, maar ben bang dat je weinig houvast hebt zonder je coupons.

Sjonniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-09 20:49

Inderdaad even de KNHS bellen, dan kijken zij het nog een keer na. Heb je inderdaad gelijk, zullen ze het terugdraaien.
Anders is het helaas pindakaas.

liiisette

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-09 20:50

Heb je je uitslagen toevallig niet opgeslagen ofzo? ik heb een poosje geleden ook zo'n soort situatie gehad (ze hadden een wp te weinig gerekend) en gewoone ven overzichtje gemaild en toen was het opgelost.

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-09 20:50

maar als je nu al weer 12wp hebt in de volgende klasse zijn ze ook wel behoorlijk laat met die brief verzenden of heb ik dat mis?

Thomas

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-09 20:51

Ja zijn ze wel behoorlijk laat zeg!
Anders stel je voor om een winstpunt in te leveren, sta je L2+11, als het dan klaar is..

gabyfedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-09 20:54

Daarom, altijd coupons bewaren....
Het gaat vaak genoeg fout daar.

liiisette

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-09 20:55

@ thomas Zouden ze dat daar dan mee akkoord gaan denk je?

Spaikey

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-09 20:57

Even contact opnemen met de KNHS. Ben alleen bang dat je zonder coupons niet veel kunt. Misschien bij de verenigingen waar je gestart hebt uitslagen opvragen?

luf_horses

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-09 20:59

misschien hebben de verenigingen waar je die winstpunten gehaald heb nog de uitslagen??

_Christine

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-09 21:12

Ik heb het ook 2 keer gehad en moest mijn coupons inscannen :j Toen was het goed, ben dus bang dat je er niet veel aan kunt doen..

Thomas

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-09 21:12

liiisette schreef:

Weet ik niet?
Maja als zei eigenlijk 1 winstpunt nodig had voor de L1 naar L2, en ze daar nu al dik in de plus staat,
gaan ze daar toch niet moeilijker over doen? (:)

_Christine

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-09 21:13

Thomas schreef:
liiisette schreef:

Weet ik niet?
Maja als zei eigenlijk 1 winstpunt nodig had voor de L1 naar L2, en ze daar nu al dik in de plus staat,
gaan ze daar toch niet moeilijker over doen? (:)

Daar doen ze wel moeilijk over ;)

Thomas

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-09 21:16

En dan? Moet ze dan al die winstpunten inleveren? Of nog een L1 Proefje rijden dat ze kan laten zien dat ze het niveau onder de knie heeft?

denice

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-09 21:18

Inderdaad, ik zou gewoon een L proef rijden ;) ( zal wel niet kunnen maarja! )

Baal

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-09 21:20

Staan er toevallig nog resultaten op startlijsten.nl ? Of is het te lang geleden ?

_Christine

Mijn nichtje had het ook, reed ondertussen M2+5 en KNHS miste een punt in de M1, die moest gewoon weer terug die ene punt in de M1 halen en d'r winstpunten van de M2 inleveren.

M_VE

Ik hoop dat het voor je in orde komt!
Wat balen zou zijn is dat je terug in L zou moeten starten.
Te hopen van niet!

Thomas

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-09 21:22

@Kinuh,
dat zal ik niet hopen voor de TS, want het zijn vet veel winstpunten ja, hier al 12, daar wel ietsie minder.

liiisette

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-09 23:12

Ik vind het echt erg raar dat de KNHS zo laat pas een brief stuurt!!

xMK

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-09 23:18

De KNHS loopt naar mijn idee altijd een poosje achter met alles, haha. Maar dit is wel echt heel stom, ik zou me alleen niet zomaar laten vertellen dat ik weer L1 moet gaan starten, maar een klein beetje tegengas geven en bewijzen proberen te zoeken..

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-09 00:51

maar aan de andere kant.. als ruiter zijnde ben je wel verantwoordelijk voor je punten en het bewaren van deze gegevens.

dus als je gewoon de coupons hebt bewaard. kon je nooit in dit soort situaties terecht.
want behalve bij de clubs terugvragen en hopen dat ze de bboel nog hebben bewaard.. denk ik dat je weer terug naar het L1 zult moeten voor die laatste punt :=

ikzelf heb altijd standaard een map, en elke winstpunt die ik rijd.. heb ik de coupon van bewaard. zelfs nog van de klasse B van 2 jaar geleden heb ik elke winstpunt netjes opgeborgen :j

heb tot nu toe 2X zaken moeten inscannen omdat er punten niet klopten. nu rij ik hier altijd door tot minimaal 17/18 winstpunten, dus jouw probleem zal ik (hopelijk) nooit meemaken. maar elke winstpunt is er eentje in mijn ogen :D

ik ga wel voor je duimen hoor. pfff heb je de punten voor het M.. krijg je gewoon zo'n brief :=

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-09 01:00

Nou toevallig ben je wél van de KNHS afhankelijk. Wat er bij hun in het systeem staat is waar. Volgens hun dan. Ik zit toevallig ook in zo'n situatie dat er een winstpunt niet toegekend is en zijn ze ook niet zo begripvol mee. Hun kunnen het nérgens vinden dat er uberhaupt in die maand een wedstrijd is geweest waar ik zei dat het verreden was en van die winstpunt weten ze ook niets. Nu is het nog geen 10e winstpunt maar toch. Als ik een punt heb gereden wil ik m ook toegekend krijgen. Heb de coupons ook nog, die moet ik nog opsturen (kopie).

TS, eigenlijk loop je dus nu zwaar tegen de lamp. Je moet ALTIJD je coupons bewaren, nu leer jij op de harde manier waarom. Vaak gaat het goed met je puntenregistratie maar wanneer jij met 10 winstpunten al besluit om over te gaan naar de hogere klasse is het toch wel fijn als de KNHS op dezelfde lijn zit en ook 10 winstpunten heeft staan. Nu ligt de fout wellicht bij hun maar jij moet het kunnen bewijzen dat hun de fout gemaakt hebben. Dus ook vrees ik dan je niks kunt doen zonder coupons. Tuurlijk hoop ik voor je dat nog goed komt. Ze zijn hier ook wel achterlijk laat mee om je nog een brief te zenden. Hadden ze bij je eerste winstpunt in de L2 mee moeten komen. Niet pas bij je 12e. Ik heb ook een keer een brief binnengehad dat ik niet mocht starten in die klasse want daar was ik nog niet met punten of er was iets met me coupons en toen had ik geeneens winstpunten... Ze zijn hier erg slordig geweest. Maar neem het als tip mee, bewaar voortaan je coupons, loop je hier niet meer tegenaan. ;)

magic_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-09 01:21

Erg vervelend zulke dingen... heb het gelukkig zelf nog nooit mee gemaakt, maar uit voorzorg bewaar ik gewoon al mijn coupons, en kijk regelmatig op mijn KNHS of ze een beetje gelijk op gaan (lopen wel erg achter maargoed, dat is bekend).

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-09 01:31

:D Altijd leuk zulke acties van de KNHS. Heb ook al meerdere keren een kopie van een startcoupon opgestuurd. Nog grappiger was het toen net het nieuwe proevenboekje geïntroduceerd was. Een kopie van een coupon met twee winstpunten werd niet als zodanig herkend. Tja 175 punten is nu geen winstpunt maar in de tijd dat je grens voor 1 winstpunt op 156 lag waren het er gewoon twee.

Kortom, zorg dat je je eigen administratie op orde hebt en laat het niet afhangen van de KNHS