Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
er zijn andere wegen. dots83 schreef:het is echt niet erg om dr een keer een een klap tegen zn kop te geven hoor. Beter 1 keer goed slaan dan 10 keer zacht en reken maar dat ze er van leren....
dots83 schreef:nou dat meisje wordt al verschillende keren ondersteboven gelopen, nee dat is lekker.... heb je nog nooit een kudde paarden gezien? Als iets ze niet aanstaat krijgen ze ook een klap, dus gewoon corrigeren is helemaal niet erg.....
Kan je wel getver vinden maar is gewoon natuurlijk als je dr even normaal over nadenkt.....
dots83 schreef:nou dat meisje wordt al verschillende keren ondersteboven gelopen, nee dat is lekker.... heb je nog nooit een kudde paarden gezien? Als iets ze niet aanstaat krijgen ze ook een klap, dus gewoon corrigeren is helemaal niet erg.....
Kan je wel getver vinden maar is gewoon natuurlijk als je dr even normaal over nadenkt.....
Ibbel schreef:En dan hoef je verder niet heel ingewikkeld te doen met grondwerk ed, hoewel je, als je de regels op deze wijze al eingzins duidelijk hebt gemaakt, dat natuurlijk wel kunt doen om de machtsverhouding nog verder te bevestigen.

dots83 schreef:ja ik sla al mijn paarden iedere dag een keer tegen hun hoofd, vind ik leuk![]()
Als je het probleem leest zie je dat ik daar op reageer, op dat punt heb ik er geen probleem mee een paard een keer een flinke tik op zn neus te geven nee.... ik laat me eigen echt niet omver duwen door een paard, dat doen ze maar een keer hoor... dus wat is het probleem? Niet lijkt me...
Ik heb er een gehad die iedereen aanvloog die de stal in kwam, na een poosje was ik de enige die dr wat mee kon en heeft nog Z gesprongen, dus trek je conclussie zou ik zeggen...maargoed het gaat hier dus helemaal niet om mij volgens mij, ik heb mn paarden wel voor elkaar en afgericht....
ik heb alleen tot nu toe nog geen mogelijkheid gehad om het toe te passen.