Ik ben op zoek naar het veulen van mijn tinker Miss Sunshine. Nou ja, veulen, ze zal nu een jaar of 4 a 5 zijn. Mijn Sunshine komt van tinkerstal ToonStables uit Made. Ze heeft daar een merrieveulen gekregen, Lisanne dus. Lisanne heeft een paar jaar geleden te koop gestaan op Marktplaats. Ze is toen terecht gekomen bij Tinkerstal Kanters in Someren. Dat is het laatste wat ik heb kunnen vinden. Ik heb al verschillende keren contact gehad met Kanters om te vragen of hun wisten waar ze was gebleven. Ze zouden me laten weten waar Lisanne terecht was gekomen, maar kennelijk hebben ze het erg druk, want tot nu toe heb ik nog niks gehoord. Vandaar dat ik het hier maar eens probeer. Heb helaas geen foto van haar.
Laatst bijgewerkt door Zwartwitje op 07-12-09 12:00, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:Titel aangepast naar de regels van OV
Kytha
Geplaatst: 06-12-09 20:50
Wat is haar stamboek naam? En heb je een foto?
dat maakt het zoeken wellicht makkelijker. Succes!
manex
Geplaatst door de TopicStarter: 06-12-09 20:54
manex schreef:
Heb helaas geen foto van haar.
Een vriendin van mij wist me te vertellen dat de stalnaam Lisanne van de Zanddijk is. Maar we weten niet of ze met die naam is opgenomen in 1 of ander stamboek. De vader zou Kent zijn.