[PG] Mistral 9 jaar C merrie (pasp.naam Truus)

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

No_No

[PG] Mistral 9 jaar C merrie (pasp.naam Truus)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-09 21:04

Hallo Allemaal, ik ben op zoek naar Mistral ( in haar paspoort heet ze Truus en komt ze uit Staphorst). Het betreft een bruine x welsh pony merrie van ongeveer 1.35 en geboren in 2000. Ze heeft 4 hoge witte benen, brede bles die o.a doorloopt aan de (ik meende) linker kant van haar mond. Belangrijk is dat Mistral een luchtzuiger is! Ik heb haar op 7 jarige leeftijd onbeleerd en moddervet gekocht. In november 2007 heb ik haar met groot verdriet verkocht aan een toen 10 jarig meisje (die haar kocht van haar spaargeld) die in de omgeving van Groningen woont.
Haar instructrice was met haar mee, zij had ook proef gereden op Mistral. De pony zou bij de opa van het meisje gestald worden. Ik kan mij herinnerren dat ze in de omgeving van het vliegveld zou moeten zijn.
Heel graag wil ik weten hoe het met haar gaat! Ik mis haar nog iedere dag. Ik heb 1x telefonisch contact met haar moeder gehad die mij toen vertelde dat het uitstekend met haar ging! Helaas ben ik het nummer kwijt geraakt..
Mocht ze weer te koop komen zou ik haar graag willen terug kopen..
Foto`s komer er aan, staan op een oude pc.

Binckydenice

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-10 10:23

No_No schreef:
Hallo Allemaal, ik ben op zoek naar Mistral ( in haar paspoort heet ze Truus en komt ze uit Staphorst). Het betreft een bruine x welsh pony merrie van ongeveer 1.35 en geboren in 2000. Ze heeft 4 hoge witte benen, brede bles die o.a doorloopt aan de (ik meende) linker kant van haar mond. Belangrijk is dat Mistral een luchtzuiger is! Ik heb haar op 7 jarige leeftijd onbeleerd en moddervet gekocht. In november 2007 heb ik haar met groot verdriet verkocht aan een toen 10 jarig meisje (die haar kocht van haar spaargeld) die in de omgeving van Groningen woont.
Haar instructrice was met haar mee, zij had ook proef gereden op Mistral. De pony zou bij de opa van het meisje gestald worden. Ik kan mij herinnerren dat ze in de omgeving van het vliegveld zou moeten zijn.
Heel graag wil ik weten hoe het met haar gaat! Ik mis haar nog iedere dag. Ik heb 1x telefonisch contact met haar moeder gehad die mij toen vertelde dat het uitstekend met haar ging! Helaas ben ik het nummer kwijt geraakt..
Mocht ze weer te koop komen zou ik haar graag willen terug kopen..
Foto`s komer er aan, staan op een oude pc.

Wij hebben een pony gehad die Truus heette, is dit haar:
Afbeelding

No_No

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-10 11:30

Leuke pony!
Dit is geen bruine maar een koffievos ;)
Wel bedankt voor je reactie!

No_No

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-11 21:01

Ben nog steeds op zoek naar de pony.. ze is inmiddels 11

danienappy

Re: [pg] Mistral 9 jaar C merrie (pasp.naam Truus)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-11 11:11

hee, je foto doet 't niet meer.
x

No_No

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-14 21:25

Nog steeds op zoek!
Inmiddels 14 jaar.

Zie foto in profiel.
Ik zou graag willen weten hoe het met haar gaat..

No_No

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-15 08:43

Nog steeds niet gevonden.. Inmiddels 15 jaar