hallo, àankomende zomer wil ik samen met een vriendin en onze pony's op vakantie. we hebben al een camping waar we eventueel heen gaan alleen zag mijn moeder èen 'jeugd' camping voor mensen met paarden op tv in zeeland alleen weet ze niet meer hoe die heet. nu zou ik graag willen weten of iemand die camping kent. Of eventueel een andere leuke camping. Der hoeft niet veel bij te zitten maar we willen wel dat de paarden op het land kunnen, òok moet er een supermarkt op fietsafstand zijn. Ook willen we op de vakantie buitenrijden, dus bos,mooie ruiterpaden zijn een vereiste strand erbij is ook leuk , en betaalbaar natuurlijk. Oja we willen minimaal 10 dagen blijven. zwembad of kroeg voor ons zou ook wel leuk zijn maar hoeft niet. ik ben dan 18 en mijn vriendin bijna 18
eumm ik ben zelf in groede op vakantie geweest , daar in de buurt is ook een manege met camping met mogelijk heid van eigen paardje meenenme
ik weet alleen niet hoe die heet. maar op googele vind je het wel gr
irise456
Geplaatst: 09-12-09 11:44
in renesse kan je leuk stappen En kan je paarden bij manege grol zetten Er is daar duinen en groote strand wat niet lijkt te eindigen Er zijn zat campings daar in de buurt Maar je kan ook op camping staan op manege grol
In renesse kan je bij manege grol je paarden stallen en er zit een camping bij. In Burgh-Haamsteede zit ook een manege, manege lisiduna. Ik vind de manege in Renesse leuker, maar bij manege lisiduna ben je eerder bij het strand en je mag de hele dag op het strand.
irise456
Geplaatst: 10-12-09 11:15
ja in de winter mag je hele dag op strand In de zomer zijn er tijden dat je er niet op mag