Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Citaat:In alle gevallen is de eenmaal gemaakte keuze bindend, met dien verstande dat ruiters die op grond van de reglementen in een hogere klasse uit hadden mogen komen, versneld kunnen promoveren naar die klasse.
beantsje schreef:Ik vraag het me af. Is het niet zo, dat je de klasse waarin je bent gaan starten, altijd af moet maken?
Citaat:In alle gevallen is de eenmaal gemaakte keuze bindend, met dien verstande dat ruiters die op grond van de reglementen in een hogere klasse uit hadden mogen komen, versneld kunnen promoveren naar die klasse.
Lielle schreef:Ja, dat mag, althans ik heb het zo gedaan. Ik was al Z geklasseerd, reed met een ander paard M1 en haalde toen mijn tweede Z klassering. Ben vervolgens versneld gepromoveerd naar het M2, en daar heb ik iig nooit iets op gehoord.
Maar als de KNHS je al antwoord heeft gegeven, zou ik me niets aantrekken van wat 'het veld' beter denkt te weten.
dat die niet meer Sjolvir schreef:Ja, maar zij heeft dus het paard door iemand anders Z laten klasseren!! Dus paard was Z...
Zij was al herhaaldelijk Z pony's Dus samen laagste klasse Z, dan moet je in de Z starten....
Ik moet ook Z starten als ik een Z paard koop, omdat ik al Z ben..
Koop ik een M paar MOET ik M starten! Mag dan niet Z gaan starten, omdat ik al eens Z was...
Echter TS heeft het erover dat ze dan M2 zou gaan starten met haar ZZ licht geklassificeerde paard.
Echter M2 is ze nog niet Z, en al helemaal niet 2 x.....
Ikke geen idee hebbe... laat maar...