Gaat je vriend/man mee naar wedstrijd

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

kirsten87

Gaat je vriend/man mee naar wedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-09 13:47

Ja was wel even nieuwschierig of jullie vriend/man ook mee gaan naar een wedstrijd.
Kan mijn vriend niet altijd zo ver krijgen dat die mee gaat, maar gaat toch wel geregeld mee.
Om zo als hij dat noemt "stakke witte broekjes" te kijken.

M_Vainqueur

Re: Gaat je vriend/man mee naar wedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-09 13:49

Als ik vraag of die komt kijken komt die eigenlijk altijd, maar soms moet ik zó vroeg 1 parcourtje springen...ja dat is voor hem ook niet leuk dus dan zeg ik dat die mag uitslapen:) (Lief he)

Paardenmeis1

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-09 13:49

Mijn vriend komt vaak wel kijken. Hij helpt ook nog wel s met vasthouden bij de trailer of kalkoenen indraaien. Mijn vader ook trouwens, bij mij of mijn moeder.
Maar om 'strakke witte broekjes' te kijken ? :+, nee

Tikamishu

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-09 13:50

die van mij moet wel mee is mijn persoonlijke groom ;)

en hij vind het leuk dus dat scheelt enorm.

Yell

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-09 13:50

Ja, en andersom ook.

(hij is springruiter)

linda212

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-09 13:51

Mijn vriend gaat altijd mee hij rijdt de trailer is mijn groom en leest voor en ik ga altijd met hem mee en ben dan zijn groom

superwoman

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-09 13:52

Die van mij wil me naar de wedstrijd rijden, máár max 2 x per maand en we rijden meestal in de zomer niet.
Voorlezen wil hij niet - maar ben al eeg blij dat hij mee gaat.
Hij's altijd wel trots op ons :+:
Bij het losrijden gaat hij meestal met zijn telefoon spelen ;)

vwmissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-09 13:53

die van mij zeurt altijd ...gaat nooit eens "vrijwillig"mee .
maar 9 van de 10 keer zodra ik mijn proef in ga zie ik hem staan met kids en al ...

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-09 14:13

Ja, mijn man gaat altijd mee, hij mag groomen en voorlezen.

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-09 14:16

KarinvdM schreef:
Ja, mijn man gaat altijd mee, hij mag groomen en voorlezen.

Ws heeft jouw man dan ook wel wat met paarden? Of is hij gewoon heel goed afgericht? _O-

Heel soms gaat mijn vriend mee, maar meestal niet. :P
Hij heeft niet zo veel met het rijden, de paarden zelf vind hij leuk om te aaien en om ze wat te eten te geven maar daar houdt het bij op :+

Het is dan ook mijn hobby en mijn knol, dus als hij niet mee wil hoeft het ook niet :)
Maar als er iets is met mijn paarden gaat hij wel altijd mee.
Bv bij het inslapen van mijn merrie of toen uni in utrecht stond... dan is hij er wel altijd voor me.
Dus dan maken die wedstrijden me niks uit ;)
Laatst bijgewerkt door c_alsemgeest op 03-12-09 14:17, in het totaal 1 keer bewerkt

asfact

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-09 14:17

mijn vriend gaat altijd mee, hij is de chauffeur, groom en voorlezer, maar hij vindt het ook leuk :D

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-09 14:18

Ik rij zelf geen wedstrijden maar m'n beste vriendin wel, en ja hoor, manlief gaat netjes mee :D Hij neemt dan telkens zijn hond mee, vinden ze beide dan geweldig :')

Sunrise19

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-09 14:18

Mijn vriend wilt alleen mee als het mooi weer is :+ Heb 26december mn eerste wedstrijd, dan wilt hij wel kijken. Maar hoogst waarschijnlijk moet ie werken :+

Lame

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-09 14:21

Mijn man komt wel eens kijken maar niet zo vaak aangezien hij dan de kids "moet" meesjouwen..

1979tamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-09 14:22

die van mij ging ook wel mee helaas kan die niet voorlezen maar vind het leuk om tezien ging niet elk weekend mee maar als die tijd had kwam die ff kijken

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-09 14:22

Mijn vriend gaat alleen mee als er niemand anders mee kan.

Ik rij menwedstrijden dus heb een handje nodig om mijn wagen uit te laden, weer in elkaar te zetten, even vasthouden met inspannen enzo. Alleen op wedstrijd gaan zou wel erg lastig worden. Ik zou (met mijn ervaren pony) wel alleen op pad kunnen, maar het word dan wel heel erg lastig.
Voorlezen kan hij niet, maar er is altijd wel iemand zo aardig die dat wil doen als ik zelf geen voorlezer mee heb.

Als ik volgend jaar met het tandem ga starten is het helemaal niet te doen. 2 pony's klaar zetten, op tuigen, en vooral het allebei inspannen is niet te doen alleen.

Wedstrijden is ook niets voor mijn vriend. Het tuttelen, de fokkerij, het zomers languit met de veulens in het land liggen, het helpen jonge pony's betuigen of inrijden vind hij echt wel leuk. Maar een dressuurproefje ziet hij het nut echt niet van in.
Indoor Marathon ziet hij met zijn jonge pony nog wel zitten als die later groter is ;).

_Madelon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-09 14:23

Nee, mijn vriend gaan niet mee. Sowieso niet naar de paarden al is het sinds mn pony ergens anders staat waar ik echt met de auto heen moet wel iets meer.

Ik denk dat hij mij in 6 jaar zo'n 5x heeft zien rijden ofzo.. :=

Gass

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-09 14:25

Hihi hier is het andersom, ik ga met hem mee naar wedstrijden!

yarrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-09 14:26

Nee, mijn vriend gaat zelden mee. En om eerlijk te zijn vind ik het wel prettig zo. Hij heeft niets met paarden. En als ik het vraag gaat hij wel mee, maar als het niet hoeft dan mag hij lekker thuis blijven en met de hond op stap. Ik vind het zowiezo heel vervelend om mensen te vragen je vraagt gauw een halve dag van ze om mee te gaan. Ik doe nu alles alleen ik ben chaufeur, groom en de proefje doe ik uit mijn hoofd... heerlijk.

Annemiekbram

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-09 14:31

Mijn vriend gaat niet mee...

Alleen als ik later op de dag moet starten en niet voor 10/11 uur weg moet en hij heeft die dag niets dan gaat hij mee.
Hij is 1 x mee geweest naar Zelhem en omdat dat een wat grotere concours was gaf hij aan wel vaker naar zulke heen te willen..maarja ik rij meestal kleine/normale wedstrijden hier in de buurt :+
Soms als hij 's avonds bij mij komt en ik ben nog op stal dan komt hij meestal wel ff en helpt ie met uitmesten ofzo :P

Hij heeft helemaal niets met paarden, maar wil er wel alles aan doen zodat ik zou kunnen blijven rijden :)

_Marianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-09 14:32

Ik heb vorig jaar 2x onderling gestart en beide keren is hij komen kijken. Ook toen ik al om 9 uur 's ochtends moet :)

Vanaf januari ga ik officieel starten, maar of hij altijd komt weet ik niet. Ik denk wel dat hij zijn best daarvoor gaat doen, want zo zit hij wel echt in elkaar.

Andersom: ik kom ook kijken bij zijn wedstrijden (volleybal). Ik vind het een wederzijdse interesse die we allebei erg waarderen :)

asfact

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-09 14:34

bij mij scheelt het, hij rijdt zelf ook paard ;)

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-09 18:35

Ja hij gaat mee, maar de africhting kan beter: hij is nogal eens ineens 'kwijt' als ik hem nodig heb :+

Eigenlijk moet ik gewoon echt een groom, met een kind is het al een gedoe maar straks met twee wordt het drama.

tallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-09 22:19

mijn vriend gaat altijd mee op wedstrijd.

Hij rijdt de trailer, leest me voor en helpt me met op en afzadelen.

Mijn zoontje van 22 maanden gaat ook altijd mee. Daar past dan altijd een vriendinnetje van me op.

upperlady

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-09 22:25

Mijn man vraag ik nooit om mee te gaan. Ik weet dat hij echt niks met paarden heeft en ik vind dat ook echt een beetje mijn ding. Maar hij weet wel altijd hoelaat ik moet starten en zie hem eigenlijk ook altijd bij de ring staan als ik mijn proef inga. Met kind en al. Daarna een vluchtige kus en weg is hij weer. Ik vind het prima. Ik heb vaak op wedstriijd ook geen tijd om ook nog eens tijd aan hem en mijn zoon te besteden, hoe banketstaaf dat ook is. Ik start vaak 2 paarden en dat is dus 4 proeven per dag. Druk zat dus.