Aai dat gaat nog lastig worden dan.
Heb een paard dat nog al graag voor duikboot speelt
Hij kan alles zonder problemen maar hij moet er wel zin in hebben, die loopt met het grootste gemak 196 punten en de tweede proef maar 161
Of hij krijgt het ineens in zijn kop tijdens buitenwedstrijden dat die vlieg van zijn kop af moet en wel meteen en dat hij die dus met zijn benen er af maaid en dan pardoes met zijn neus in het zand valt omdat hij dan niet meer weet hoe hij zijn benen neer moet zetten
Rijtechnisch is daar weinig aan te doen heb heel goed les wekelijks, maar zoals mijn instructeur al zegt het is een duivel in engelen verpakking , ziet er schattig uit maar is een verrekt lastig heerschap.
Hij zal bijna nooit bokken ( ik zeg niet meer dat hij niet bokt want ook dat durft hij tegenwoordig ook, niet gemeen maar toch je kan even niet veel ) maar als hij ergens zijn zinnen op heeft gezet dan krijgt hij het wel voorelkaar wie dat er ook op zit dat maakt hem niets uit
Dat zal dus nog een hele kluif worden dus die M2 ikzelf heb het ook nog nooit gereden en mijn paard ook niet die kon 1,5 jaar geleden op 7 jarige leeftijd niet meer dan een B proefje lopen voor de rest kon hij nog niets
Nu zijn we in de training al op Z1 niveau aan het trainen