[PG] Dravermerrie Hester Hazelaar 19 jaar

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Marengo1

[PG] Dravermerrie Hester Hazelaar 19 jaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-09 20:06

Gezocht: Donkerbruine merrie met kol. En misschien plus een wit achtervoetje..dat weet ik niet meer.

Naam Hester Hazelaar
Stamboeknummer NL900535
Geslacht Merrie (M)
Kleur Bruin
Ras Draver
Nationaliteit Nederland
Geboortedatum 19-05-90
Naam vader Savoy Hanover
Naam moeder Tanja H

Fokker M.P.G. Stassen

Ze is een aantal jaar geleden weer terug gegaan naar de fokker. Om daar een veulen te krijgen. Ze had er al twee die goed op de renbaan presteerden. Ze was meestal een halfjaar kreupel en een halfjaar niet, wegens blessure voorbeen.

Ze was niet van mij, maar van mijn zus. De fokker heeft haar in bruikleen gekregen maar vernemen nooit meer wat van hem. Al jaren niet meer. Ik wil graag weten of ze nog leeft en waar ze staat.

Ze zou in Winschoten moeten staan, maar stond ook vaak in Duitsland voor de dekking.

Graag tips/ info wat dan ook.

Alvast bedankt

Peterina

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-09 00:12

Marengo1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-09 19:31

Peterina schreef:
Op de Duits Draver site wordt een 'Derk Fuller' als eigenaar aangeduidt.
Misschien kan je daar navragen voor contact gegevens: http://www.hvt.de/web/home.nsf?Open

ja klopt ja dat is 'm. Ik wist de naam niet meer. Ja mn moeder heeft voorheen vaak m opgebeld, maar kreeg nooit duidelijkheid. Dan stond ze weer in Duitsland en dan was ze niet drachtig en dan wel en.. voor hetzelfde bellen we hem op en zegt ie dat ze nog leeft terwijl ze dood is. Je weet niet of ie gelijk heeft

Peterina

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 20:38

Je zou is kunnen proberen de Duitse Federatie (www.hvt.de) te contacteren met de vraag achter haar nakomelingen ... bijvoorbeeld omdat je graag een dochter van haar wilt kopen en daarom contact zoekt met haar eigenaar om een veulen te bespreken??

Marengo1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-09 10:46

Peterina schreef:
Je zou is kunnen proberen de Duitse Federatie (http://www.hvt.de) te contacteren met de vraag achter haar nakomelingen ... bijvoorbeeld omdat je graag een dochter van haar wilt kopen en daarom contact zoekt met haar eigenaar om een veulen te bespreken??

Ok bedankt