Nee, dat is nog niet bekent. Voor zover ik gehoord heb, wordt het dit jaar pas bekend gemaakt als alle kringen alle selecties gehad hebben. Dit is om dat andere jaren de verdeling niet bleek te kloppen. Kringen met minder deelnemers hadden blijkbaar meer afvaardigingen dan kringen met meer deelnemers in een bepaalde klasse.
*heb ik mij laten vertellen, dus sorry als ik het verkeerd heb*
Ga uit van 2 per klasse, dan valt de rest altijd mee. Meestal mogen er wel minimaal 2 per klasse door. 24 deelnemers in Schijndel, en 9 kringen. 24:9= 2,7.
Volgens mij is dat niet zo dat je er maar vanuit moet gaan dat er 2 per kring/regio door mogen. Hier zijn er redelijk grote klasses soms en mag er soms maar 1 door. Uiteindelijk komt het op de regiosite van de KNHS van jouw regio. Ik zou het dan gewoon dus afwachten.
Ezter
Geplaatst: 05-12-09 15:45
Het vraagprogramma staat inmiddels op de regio site...alleen de verdeling is nog niet ingevuld...jammer. Ben zelf ook heel benieuwd.
Nou, succes dan! Je hebt mij aan het denkekn gezet, ik ga alles op alles zetten om toch te kunnen starten zaterdag, ik sta 5e en er gaan er 4. Ik hoop dat er nog mogelijkheden zijn...
Gaat mij niet lukken om geselecteerd te worden, maar daar ging ik ook niet van uit. Ik heb twee selectiewedstrijden gereden en dat waren ook meteen mijn eerste springwedstrijden met dit paard (voor het paard de eerste en voor mij de eerste in heeeele lange tijd). Dus ik ben allang tevreden met waar ik nu sta (ergens in de middenmoot)... Van de zomer gaan we er helemaal voor!
Ik wens alle kanshebbers veel succes! Hopelijk valt er niet te veel sneeuw...
Ik mag starten morgen, mag alleen niet een ander mijn paard warm laten rijden. Wel instappen, dus dan gaan we het daar maar mee doen...En nu maar hopen dat het het allemaal waard is geweest...!
MerelV
Geplaatst: 10-01-10 19:18
asjemenou schreef:
Ga uit van 2 per klasse, dan valt de rest altijd mee. Meestal mogen er wel minimaal 2 per klasse door. 24 deelnemers in Schijndel, en 9 kringen. 24:9= 2,7.
bij mij in de klasse mag er maar 1, dus dat valt niet mee.
asjemenou
Geplaatst: 10-01-10 21:33
Ik had het wel over de paarden, de pony`s weet ik niet.