Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Laurabyoux schreef:Langsgaan bij de betreffende handelsstal een optie?
SjilliejJj schreef:Laurabyoux schreef:Langsgaan bij de betreffende handelsstal een optie?
Dat ligt moeilijk i.v.m school en werk.
Eerst belde de handelaar erg vaak, nu heeft hij al 2 maand niet meer van zich laten horen.
Maar als ik bij de handelaar langs kan gaan, hoe handel ik dan best?
Ik ga er vanuit dat die man erg dwars gaat doen, anders had hij mij toch al lang gecontacteerd.
Ben er zelf ook niet zo tevreden over eigenlijk
alja schreef:wat belachelijk zeg..
is de stal niet bij je in de buurt zodat je langs kunt gaan?
risky schreef:staat jouw paard al op de handelsstal? is die misschien al weer doorverkocht dat die man daarom geen contact meer met je opneemt?
of misschien ligt die man wel in het ziekenhuis oid dat hij niet kan reageren
piecon schreef:Hoe zit het met de papieren van het paard? Als jij die hebt kan hij je wel tot eigenaar bombaderen. Is het van het paard af. Ik zou ens met de rechtswinkel gaan praten.Straks kom je helemaal voor onvoorziene uitgaven.
Waves schreef:Ik zou hoe dan ook naar een juridisch loket gaan (weet niet hoe dat in belgie heet).
Want óf het bedrijf bestaat nog en dan krijg je een hoop gedoe over het geld dat je van ze wil. Dan zal je aangetkende brieven moeten sturen, ze in gebreke moeten stellen etc. etc. Een advocaat is dan wel handig.
Of ze bestaan niet meer/zijn failliet/onvindbaar en dan moet je zeker weten of je in je recht staat om het paard zelf verder te verkopen.
Ik vind het trouwens wel een beetje mal dat je dit al 6 maanden laat duren en eigenlijk geen actie hebt ondernomen.