ik wil heel graag tips !
want ik wil het zowel op een diervriendelijke & veilige manier het paard leren de trailer leren.
-zoals erop.
- eraf.
-en rustig in de trailer blijven staan.
hoe hebben jullie het je paard aangeleerd?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Rumpleteaser schreef:In de Ros van deze maand staat daar een heeeeeeel artikel over!
Met medewerking van Annemarie vd Toorn. Erg interessant!
Misschien dus ff naar de winkel gaan daarvoor.
Nee, ik ben geen aandeelhouder, alleen abonnee

Vjestagirl schreef:Wat ik ook wel goed vond werken, ik om mijn jonge ding eerst los te gooien in de bak terwijl de trailer met auto ervoor in de bak stonden. Natuurlijk stonden we erbij om te voorkomen dat ze iets beschadigde, maar ze kon zelf kijken, en eromheen lopen en ruiken wat ze wilde. We hadden er wat te eten in gelegd zodat het aantrekkelijk zou zijn, we hadden er stro in gelegd, en mevrouw is er na een half uur twijfelen toch maar in gelopen om te eten. De eerste keer heel snel er weer uit, en daarna er weer in om rustig haar muesli te eten.

.

Roxynoalover schreef:mijn vraag is hoe je een paard het beste een trailer kan leren?![]()
ik wil heel graag tips !![]()
want ik wil het zowel op een diervriendelijke & veilige manier het paard leren de trailer leren.![]()
-zoals erop.
- eraf.
-en rustig in de trailer blijven staan.
hoe hebben jullie het je paard aangeleerd?
(stukje opvoeding naar mijn idee)fedede5991 schreef:Als een paard veel vertrouwen in je heeft dan gaat hij makkelijker op de trailer dan met een onbekend iemand.
en je dan vierkant uitlachen.