En waar precies die +1 voor staat want ik heb op wikipedia alleen gelezen zonder die +1.
Mvg,
Maikel
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

JouwManege schreef:nja tot dusver snap ik het nog maarja wat ik dan nog niet begrijp is het gehalt van dat je
B+1 = Klasse B, 1 winstpunt behaald
B+2 = Klasse B, 2 winstpunten behaald
L1+1 = Klasse L1 (dus heeft B helemaal doorlopen met minimaal 10 wp's), 1 winstpunt behaald
waar dan precies die +1 voor staat is dat het behaalde winspunten ofzo?
JouwManege schreef:Ja:D Tot dusver allebei hardstikke bedankt:)
Dus als ik het goed begrijp werkt het een beetje zo:
PUN = Punten behaald in oefening
Dressuur
B tot M
PUN WINSTPUNTEN
180 1
195 2
210 3
Z1
PUN WINSTPUNTEN
204 1
221 2
238 3
Wie zou van mij springen nog willen uitwerken hoe dit daar zit?

Janine1990 schreef:http://knhs.nl/News.asp?ID=7487&PCatID= ... ID=&men=07
Dit is wel een handige site, staan ook verliespunten bij
Janine1990 schreef:http://knhs.nl/News.asp?ID=7487&PCatID= ... ID=&men=07
Dit is wel een handige site, staan ook verliespunten bij
Edit: Verliespunten gelden niet in de klasse B, die kan je hier niet halen.
cube schreef:Als je een proefje rijd moet je 180 punten op je protocol hebben en dan heb je een winstpunt. Als je 10 winstpunten in een klasse hebt MAG je over naar de volgende klasse. Je begint dus in de B en als je dan 10 winstpunten hebt gehaald dan mag je over naar de volgende klasse nl. de L1. Je hoeft niet perse over. Als je denkt dat je nog niet klaar bent voor de volgende klasse mag je tot 20 winstpunten in je klasse blijven rijden en dan moet je over. Ik hoop dat het zo een beetje duidelijk is.
LiiNd_Y schreef:cube schreef:Als je een proefje rijd moet je 180 punten op je protocol hebben en dan heb je een winstpunt. Als je 10 winstpunten in een klasse hebt MAG je over naar de volgende klasse. Je begint dus in de B en als je dan 10 winstpunten hebt gehaald dan mag je over naar de volgende klasse nl. de L1. Je hoeft niet perse over. Als je denkt dat je nog niet klaar bent voor de volgende klasse mag je tot 20 winstpunten in je klasse blijven rijden en dan moet je over. Ik hoop dat het zo een beetje duidelijk is.
je moet toch met 30 wp over?