gezocht mijn vorige topic !:)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

linsim26

gezocht mijn vorige topic !:)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-09 13:23

ik had hier gisteren een topic geplaatst over mijn paard imke.
nu ben ik geen mega-ervarenbokker dus de regels zijn mij niet helemaal duidelijk altijd.

maargoed het punt is dus dat ik een bericht geplaatst had om meer info te vinden over de achtergrond van mijn friese merrie imke en ik had geluk want binnen 5 minuten las iemand het die meteen om een foto vroeg en dergelijke.
na wat berichten over en weer bleek het dus om hetzelfde paard te gaan dus ik was blij ik ben achter een hoop dingen gekomen, ook een boel mindere dingen maargoed ik weet nu in elk geval meer.

blijkt nu dat mijn imke 2 jaar geleden voor de dood verkocht was ivm de verzekering en omdat ze een tumor aan de eierstok heeft, dus niet meergeschikt voor de fok en rijden op haar was niet mogelijk werd er gezegd.

je zou toch denken dit is wel een interessant verhaal die laten we staan maargoed nee meteen verwijderden die topic.
ik had het erg gewaardeerd als ik gewoon even een berichtje had gehad of ik mijn topic even aan wilde passen op de punten waar moderator het niet mee eens was.
dat was een stukje makkelijker geweest.

groetjes linda

Animal_ABC

Re: gezocht mijn vorige topic !:)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-09 13:24

Heb je al bij "eigen berichten" (rechts bovenaan) gekeken? Misschien is het bericht verplaatst ofzo...

linsim26

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-09 13:29

nee daar staat hij niet..

hij is echt weg.wel jammer

Binckydenice

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-09 13:52

stuur even 1 van de Moderators een berichtje dat geven ze het gehele topic terug...

Judje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-09 14:14

Ik denk dat je topic geen tag had en dat hij daarom is verwijderd. Als het goed is heb je dan ook van een moderator een PB gehad hierover.

Ja, hij is verwijderd. Ik had er op geTeMd, omdat je topic geen tag had en in mijn lijst met Gesloten TeMs zie ik dat hij is verwijderd. Maar zoals ik al zei: als het goed is heb je dan ook een PB hier over gekregen.

Daarnaast horen topics met vragen over het forum op [FZ] Forumzaken thuis, maar daar worden topics gesloten wanneer de antwoorden gegeven zijn.

Ik zou gewoon een nieuw topic openen, maar van te voren wel even goed de Charter lezen.
Zoals je in de regels kan vinden heeft ieder forum zijn eigen regels en deze zijn te vinden het 'Welkom op ...' topic bovenaan het forum.

Succes!

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-09 18:18

Zoals Judje al uitlegd hoort het op OV te gaan.
Je miste idd een [TAG] in je titel. Dit had ik je ook uitgelegd via de PB.
Aangezien dit geen correct topic is, zal ik ook deze moeten sluiten. Je mag een nieuw topic openen, als je dan maar wel even een tag in je titel plaatst en je mag max.2 foto's plaatsen in je topic. :)