Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
En regen dus 
Waarvan eentje zegmaar in de rits dus dat je niet je jas open hoeft te doen om erbij te kunnen.
Jeddah schreef:Ik heb een SUPER GAVE!! SusanW heeft hem al een tijdje en zweert erbij, dus toen heb ik hem ook gekocht gezien wij rijden door weer en windEn regen dus
Hij komt wel uit Duitsland.
http://www.loesdau.de/websale7/Regenman ... 4%2fmd5%7d
Hij kan aan alle kanten helemaal los geklipt worden waardoor ie dus over je zadel en paard heen valt. Je kan hem ook weer strak maken door de drukkers weer vast te maken.
Er zitten klittebanden aan de binnen kant die om je kuit heen gaan waardoor hij iet terug waait op paard.
Mega veel zakken!Waarvan eentje zegmaar in de rits dus dat je niet je jas open hoeft te doen om erbij te kunnen.
Achterop zit een reflecterende flap die je naar beneden kan doen waar RIDER in fel reflecterend geel op staat.
Natuurlijk een capouchon in de kraag
Oh, en voering met elastiek in de armen zodat wind/regen niet naar binnen waait.
Al met al een SUPER jas!
Mariekkk schreef:Ik heb een Drizabone regenjas, besteld in Australie. Is van oilskin, geen wax, dus geen nare luchtjes en hij weegt praktisch niets.
Hij valt over m'n benen en achter over je zadel. Ik wordt iig erg gelukkig van deze jas en hij heeft de ergste regenbuien doorstaan.
Maar heb je er niks onder dan blijft alles écht super op zijn plaats.
En echt, ook Jeddah werd niet goed van mijn gezeur over die jas
maar nu ze hem zelf heeft, snapt ze het
em_papillon schreef:@ Mariek
Wow die is echt gaaf zeg!!
Ik leen vaak een witte origineel met de handgemaakt in engeland inclusief burberry patroontje aan de binnen kant! hihi

roadracer schreef:Hoe is deze jas met draf/galop? Blijf ie goed zitten en heb je er geen last van? Welk materiaal heb jij? Ik zat net even op hun site te kijken en zag dat er verschillende uitvoeringen zijn