Ik bied me aan om voor te rijden op een jurycursus een goede ervaring voor mijn jonge paardje! Ik start hem nu L1, zou ook wel een L2 proefje kunnen rijden (als hij achterwaarts gaat haha) Ik heb zelf vorig jaar de IL-cursus gedaan, ik kan tegen eerlijke, gefundeerde, opbouwende kritiek. Dag/ locatie uiteraard in overleg! Ik woon zelf op Voorne-Putten
kleinvosje
Geplaatst: 27-12-09 20:40
Vind je het een probleem om naar Ermelo te komen met je paard?
uhm, dat levert wel een probleempje op qua tijd (is met de trailer denk ik 2 uur rijden) en qua brandstof... Ik wil wel naar de instructieweek in juni maar dat is waarschijnlijk te laat!
Dat vermoeden had ik al, jammer, maar geeft niet hoor, ik zoek gewoon verder, de cursus is nog niet begonnen. Weet jij trouwens of het echt een L2 combi moet zijn? Mijn paardje gaat in februari voor het eerst L1 starten, mijn bijrijdster zou dan wel kunnen voorrijden...
Mijn zusje heeft bij mij ook voorgereden en was ook L1. Het verschil tussen L1 en L2 is qua oefeningen niet zo heel groot, zij kon bijna nog geen achterwaarts maar dat is niet zo'n groot probleem (alleen krijg je daar een laag cijfer voor )
Bij mij was dat niet zo, maar het kan natuurlijk veranderd zijn. Mij lijkt het niet heel belangrijk wat ze officieel zijn, we hadden er een Z combinatie bij waarvan we ons afvroegen hoe ze de L ooit was uitgekomen...
Oei, dan moet het wel erg slecht gesteld zijn met die combinatie. Ik denk dat ik wel aan geschikte kandidaten kan komen dan, bedankt voor de info!
EllyC
Geplaatst: 28-12-09 07:01
Goed initiatief Kev. Ik doe hetzelfde voor M2, evt. Z2, ben nu Z2 startgerechtigd maar nog niet gestart (je krijgt dan dus een goede wissel of misschien geen of op zijn minst een verlate wissel ). Ook regio Zuid-Holland.
Ow zo bedoel je.. Nou ja dan kan ik een L2 of M2 proefje rijden.. M2 is wel nog niet zo goed bevestigd dat ik al in die klasse zou starten als ik de punten heb, maar voor een cursus kan het best..
chivaldi
Geplaatst: 28-12-09 09:42
ik rijd L2 ik wil dat ook best doen maar wel omgeving zeeland
MvdB_
Geplaatst: 29-12-09 17:57
Lijkt mij ook wel een goede oefening! Mag nl L2 starten, maar ga dat voorlopig nog niet doen. Kunnen we tegen die tijd mooi kijken of we er al bijna aan toe zijn.
Meld mij ook aan rijd nu M1 nog geen winst dus een L2 proef is goed te doen. Woon in zuidholland maar op een klein uurtje afstand is geen probleem ( vanaf rotterdam)
Mogelijk vanaf volgende week maandagavond al combinaties nodig voor Ermelo. 2 of 3 per avond. Niveau zo hoog mogelijk, je rijdt L2 proeven. Ik hoop meer te horen vanavond!
kleinvosje, welke dagen dan? Ik start L1, L2 startgerechtigd. Kan eventueel wel naar Ermelo komen al is het wel wat verder voor ons. Oh lees maandagavond? Dan gaat het niet lukken, kan alleen in het weekend.