de titel zegt al genoeg helaas.. Vannacht zijn uit onze stal de onderstaande 4 zadels gestolen, mochten jullie op 1 of andere manier deze zadels aangeboden krijgen of ermee in contact komen, PB me dan.. alvast dank.
STUBBEN SIEGFRIED K2 SPRINGZADEL Bruin/Cognac 17,5 inch zadels is te herkennen aan los flapje leer aan de linkerbeugelriem. Stijgebeugels zijn van zwart Pvc ingelegd met de zgn. rvs eventing beugelblokjes. Er zat een bijpassende lederen bruine singel bij van het merk Kentaur met aan de uiteinden blauw elastiek.
HULSEBOS VENUS DRESSUURZADEL Zwart 17,5 inch Dubbelgezoomde kniestukken met diepe zit Er zat een zwarte neopreen dressuursingel bij
JC SAPHIR DRESSUURZADEL Zwart 17,5 inch Zadel heeft "groene knopjes" bij de zweetbladen Er zit een zwarte normale singel bij van het merk Knight Rider Bordeax rode zadelhoes
PESSOA CLOSE CONTACT SPRINGZADEL Bruin/Cognac 17,5 inch Zadel is makkelijk te herkennen aan de lepen en de kniestukken, deze zijn overtrokken met nieuw bruin leder. Verder zitten/zaten er stirrups stijgbeugels aan en bruine Kieffer beugelriemen. Aan de achterzijde van de lepel zit een naamplaatje in zilverkleur met "Pessoa" erop.
Diegene die mij mailt met een gouden tip voor 1 of meedere zadels wordt beloond! Intussen is er aangifte gedaan bij de Politie.
Willen jullie alsjeblieft uitkijken naar deze zadels en ogen en oren openhouden? Deze zadels waren mijn "gereedschap" sommige zadels waaronder de Pessoa zijn speciaal aangepast voor 1 van mijn paarden.
* Daar ik niet zo handig ben met het plaatsen van fotos, zijn deze te verkrijgen via de mail, of als er iemand handig is met het plaatsen van fotos en hij/zij ze er voor mij op wil zetten mag dat ook! Alvast bedankt..
oei dat is bij mij in de buurt ik ga mn zadel nu gewoon thuis bewaren denk of in de auto lagen deze zadels niet in een afgesloten schuur dan of zo? en heb je enig idee wie of hoe t gedaan is?