Deze broek is een heupmodel, met een ritsje zakjes achterop en dan in de kleur zwart met zitvlak. Nu is mijn vraag wat is jullie ervaring met deze broek blijft die lang mooi en goed of gaat die snel kapot.
Als iemand nog andere leuke heupmodel rijbroeken weet met zitvlak dan hoor ik het graag.
chocobroodje
Geplaatst: 23-11-09 16:43
Lijkt me echt niet fijn rijden Zit je dan niet op je riem, of trekt dat in je rug?
Ik denk dat je hem het beste even kunt passen in de winkel, dan weet je in ieder geval zeker dat hij lekker zit (wel even veel bewegingen maken, zodat je voelt of hij dan ook lekker blijft zitten). Maar of die lang mee gaat, kan ik je helaas niet vertellen.
Ik heb al van eurostar de dorina heuprijbroek en vind die heel fijn, maar ze hebben bij dat model de stof veranderd dus die vind ik niet meer fijn. Dus nu moet ik weer een nieuwe gaan zoeken die ik fijn vind
Ik heb een heupbroek van Global. Ik vind de heupbroek zelf fijner rijden dan een hoge taille, ik rijd ook met riem, en heb daar geen last van. Maar ja, dat is natuurlijk wel net een ander modelletje dan deze
ShadowFax
Geplaatst: 29-11-09 15:24
Ik heb de horka hipster (geen zitvlak) en ik wil nooit meer anders! Ik krijg buikpijn van hoge broeken. Heupmodel zakt totaal niet af! Ik heb de code 12, das een hele zachte soort pyama achtige stof, maar rekt absoluut niet uit. Stroopt alleen als ik er in de winter een thermobroek onder doe. Verder heb ik ook nog een code 99, volgensmij staat die niet op de website. Heb ik via Foxy80 gekocht. Erg fijne stof, wat gladder waardoor mijn thermobroek er prima onder kan. Ik heb de broeken wel al een aantal keer gewassen en ze beginnen wel al wat vaal te worden bij de randen bij de broekzakken. Maarja, voor 50 euro kan je er niet echt een buil aan vallen
Ik heb ze allemaal via Foxy80 gekocht. Ik had de code 12 ooit in de winkel gepast, dus wist welke maat ik moest hebben. De code 99 valt kleiner, dus die broek moest ik terugsturen, ging allemaal perfect.
Ik heb hem gepast met zitvlak kost die 80 euro. Nu is mijn vraag of deze broek wel mooi genoeg blijft om er zoveel geld aan te besteden?
mariekjhe
Geplaatst: 29-11-09 18:25
Ik heb deze van horka: http://www.dekroo.com/dynamisch/product ... walnut.jpg en ik ben zo blij dat ik hem heb gekocht, hij zit als gegoten en ziet er nogsteeds uit als nieuw maar ik heb er nooit een riem bij om dus weet niet hoe dat is.
Ik heb laatste een andere Horka heupmodel gekocht, ooh zo fijn. Met zitten gat hij aan de achterkant ook niet naar beneden blijft gewoon goed zitten. Ik vind het veel fijner dat die hoge modelen.
joycevg
Geplaatst: 29-11-09 18:34
hey, ik heb ook een heubrijbroek,(wel van een ander merk, eurostar geloof ik)... maar ik vind het echt niet functioneel. Als je bijvoorbeeld de hoeven van je paard uitkrabt zakt je broek af...alleen met riem is deze rijbroek goed te dragen.