In de hoop dat hier mensen zijn die daar vaker komen.... In december is er een springwedstrijd,kun je 2 parcoursen rijden. Ben er wel vaker geweest,maar zover ik weet hebben ze 1 hele grote hal, waar toen de helft losrijden was. En een hele smalle hal. Dus wie heeft er ervaring mee hoe ze dat met 2 parcoursen doen? losrijden in de smalle halletje?of worden die parcoursen misschien na elkaar verreden?
ik reed er ook heel vaak, maar ik heb er niet zulke goede ervaringen aan over gehouden met inrijden. inrijden is in een klein bakje ernaast en vond dat niet echt fijn iedereen reed in de weg. dat was iig bij de ponys zo. Misschien is paarden in springen buiten? maar als het december is denk ik van niet.
verder is het parcoursen goed geregeld!
Marielle88
Geplaatst door de TopicStarter: 23-11-09 19:18
nou dat vroeg ik me dus af. ik ben er eens geweest toen was het losrijden in de grote hal,gewoon achter het parcours zegmaar, en heb toen wel dat smalle bakje erachter gezien...
ja bij ons was het inrijden in het smalle bakje, en was echt gewoon geen doen. even later ben ik buiten een rondje uit gaan stappen waar ze een mega buiten bakken hebben en heb ik daar uitgestapt volgens mij mocht daar niet ingesprongen worden, want er was helemaal niemand. volgens mij hadden ze bij ons 2 parcoursen in die grote bak. maar toen ik met paarden spring concoursen daar was, was het inspringen ook gewoon in die kleine bak. misschien hebben ze dit nu aangepast het was voor mij weer een tijdje geleden!
en wat was eruit gekomen? ik ga de 20ste waarschijnlijk weer eens daar in schrijven, er zijn amper wedstrijden en misschien hebben ze er wat aan gedaan!
Ja maar het achterste stuk van de grote hal is echter niet zo groot... Heb er 2 weken geleden nog gereden... Je moet wel een goed stuur hebben, helemaal als het spits is!