*men heeft regeltjes in de bak zoals het zeggen van wanneer je aan gaat galoperen
wat is een onzin regel vind maar oké..
en waar je dus goed moet opletten waar wie rijd, aangezien we met 30 mensen min.
op stal staan waar je zo maar eens kunt hebben dat er 5 mensen in een gewone standaard
bak rijd van 20 bij 40...
En wat doet men (of in elk geval een groepje mensen
) stoppen oordopjes in hun oor ofgaan met een koptelefoonrijden. Gevolg: ze horen niet of je er aan komt, horen niks en staan
constant in de weg en je kunt ze niet aanspreken omdat ze alleen maar met hun zelf bezig
zijn en naar muziek luisteren....Meer mensen die dit probleem kennen en hebben?
Gr. Bitje
niks mis mee met dat muziek, als je de rest maar hoort

dan kan je ze ook niet op aanspreken op dat moment
Maar bovenal moet je er mee leren om gaan, ik weet nog het eerste jaar op die stal dacht ik dat ik gek werd in de winter, als er 6 man in de bak was reed ik soms maar niet omdat dat 'toch niks uithaalde'. Nu heb ik er 2 te rijden en ik kan ze natuurlijk niet allebij laten staan, maar je leert er ook mee omgaan. Uiteindelijk worden jij en je paard er steeds handiger in.
.
Maar als iemand oordopjes in zou hebben en mij in de weg zou rijden zou ik mijn paard pontificaal voor diegene parkeren en hem/haar duidelijk maken dat ie wel even om zich heen moet blijven kijken.
Gelukkig kunnen de paarden waar ik altijd mee in de bak rij gewoon remmen, dus zouden beide partijen er zonder kleerscheuren vanaf komen
Niet zoveel last van dit soort dingen dus!