[PG] destiny arabier (hengst)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

dynara

[PG] destiny arabier (hengst)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-09 22:53

Laatst had ik het nog over deze pony met mijn vriendin en zijn oude verzorgster hoe het nog met hem zou gaan!!
Heb hem zelf opgeknapt zelf had hij diepe wonden van zkkr 10cm groot en 2/3 cm diep met maaden erin :( en overal had hij wondjes van prikkeldraad en had vele bijtwonden, links achter heeft hij ook een draadbeen gehad en dat zie je nog goed!!
Het is alweer een tijd geleden dat hij is verkocht, maar die mensen waar ik hem aan verkocht heb die hebben hem weer doorverkocht omdat hun zoontje te groot werd voor hem, maar wie hem gekent heeft ofzo alle info is welkom.
Wil alleen weten als het hem nog goed gaat!!
MVG Dynara

× bij ons destiny kan nu anders heten
× hengst (misschien al geruind maar dat denk ik niet was hardstikke braaf als hengst!)
× D-pony
× leeftijd denk nu tussen de 10/15 jaar
× zijn streek die hij had was bij aanspringen in de galop hoofd naar beneden en op de rem strappen

met deze gelinkte foto's kun je zien wat voor emotionele waarde deze pony voor mij is geweest!
× hier met zijn open wond op zijn hoofd
× met zijn bijtwonden ect.

bij deze foto's is hij niet op gewicht maar deze foto's zijn genomen 1maand nadat hij bij ons gekomen is!!
AfbeeldingAfbeelding

dynara

Re: [PG] destiny arabier (hengst)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-09 21:21

schopje

dynara

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-09 13:10

niemand?

Freedom007

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-09 13:15

Jeempie wat zag hij er naar uit. Je hebt hem super opgeknapt! Ik kan je niet helpen met je zoektocht maar ik hoop dat je hem wel vind! Kunnen de vorige eigenaren je niet vertellen waar hij naar toe is gegaan. Als het voor jou genoeg is dat je hoord dat het goed met hem gaat dan staan mensen vaak wel open. Misschien dat de vorige eigenaren je toch nog kunnen helpen....

dynara

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-09 19:05

ja dat heb ik hun gevraagt, natuurlijk maar hun hadden niet echt veel verstand van paarden dus hebben ze hem waarscheinlijk goedkoop verkocht aan een handelaar en nouja je weet dan wel hoe het meestal gaat als je de handelaar opbelt :+
weten ze niet meer wie de pony was of weten ze niet waar hij naar toe is gegaan en nouja daar is het spoor ook opgehouden.
De handelaar dacht dat hij op transport naar zweden of zwitserland is gegaan...

JuravelOX schreef:
Jeempie wat zag hij er naar uit. Je hebt hem super opgeknapt! Ik kan je niet helpen met je zoektocht maar ik hoop dat je hem wel vind! Kunnen de vorige eigenaren je niet vertellen waar hij naar toe is gegaan. Als het voor jou genoeg is dat je hoord dat het goed met hem gaat dan staan mensen vaak wel open. Misschien dat de vorige eigenaren je toch nog kunnen helpen....

Freedom007

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-09 22:31

owjeej dan word het een wat moeilijker verhaal....