Bijvoorbeeld donderdagavond 10 december heb ik een dressuurwedstrijd waarbij ik 2 proeven rijd. De zaterdag daarop, 12 december is bij ons de 2e selectie uit de kring, ook hier start ik 2 proeven. De zaterdag ervoor, 5 december heb ik echter geen concour..
Mag ik dan beide wedstrijden rijden? Er zit dus in principe 1 dag tussen.
Kan het in het regelement zo snel nergens terugvinden.
Ja dat mag. Je mag maximaal 2 proeven starten per dag met het zelfde paard.
Dus al start je vrijdag's, zaterdag's, zondag's en s'maandag's! Als je maar maximaal 2 proeven perdag rijd met het zelfde paard.
linn__
Geplaatst door de TopicStarter: 19-11-09 11:56
Kijk dat dacht ik ook al.. alleen werd mij weleens verteld dat het niet mag binnen 1 week.. Al snapte ik dan ook al niet hoe ze meerdaagse concoursen doen haha!
Op de Almelose ruiterdagen kan je 5 dagen achter elkaar 2 proeven rijden. Dus 10 proeven in een week. Als je nog eens snel door een klasse heen wil komen...
natuurlijk mag dat. je hebt ook meerdaagse concoursen, dan kan je ook meerdere dagen starten.
Liselot
Geplaatst: 19-11-09 20:14
Diesel54 schreef:
Op de Almelose ruiterdagen kan je 5 dagen achter elkaar 2 proeven rijden. Dus 10 proeven in een week. Als je nog eens snel door een klasse heen wil komen...
nee hoor, maximum tijdens de ARD is 7 of 8 proeven. zijn maar 2 dagen dat je 2 proeven kan en mag rijden
Ja dat mag, ik start ook wel eens meerdaagsen. Bijvoorbeeld in Roosendaal: di. tot en met vr. elke dag twee proeven. Hartstikke fijn voor paarden die meer routine op moeten doen.
Ga je toevallig de 1oe op De Burght starten? Ik zou eerst ook starten, maar heb het niet gedaan, omdat de zaterdag ook al selectie is inderdaad, en ik die week erna ook een wedstrijd heb staan. Wordt voor mijn paardje een beetje teveel van het goede, maar het mag wel!