Waar kan je zwemmen met je pony in de omgeving Amersfoort ?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

sanurie

Waar kan je zwemmen met je pony in de omgeving Amersfoort ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-09 17:35

Ik wil heel graag een keer zwemmen met me pony. :D
Die erg dol is op water en als je stil staat gaat hij maaien met zijn voorbeen. :+
Ik rijd normaal in Kootwijkerbroek(Dop heets del, Onder de Kastanje) en bij Kootwijk op de zandvlakte.
Dan ga je net zo hard als op het strand. Dus ook al is erg geen strand in de buurt
maar een grote zand vlakte kan je goed crossen !!! ;) Dus als iemand daar in de buurt wat weet hoor ik het graag !!!

Groetjes sanurie

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-09 17:33

Mmm, het is toch niet echt weer meer om te zwemmen, maar goed, wat jij wilt. Waar wij ons paard gestald hebben is een zwemvijver en een renbaan, dus je kan lekker racen en daarna een duik nemen. Het is wel tegen betaling en op afspraak. Als je een pb'tje stuurt, dan geef ik je een linkje van de website. Het is met de trailer op een halfuurtje rijden van Amersfoort.

sanurie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-09 17:04

SusanH schreef:
Mmm, het is toch niet echt weer meer om te zwemmen, maar goed, wat jij wilt. Waar wij ons paard gestald hebben is een zwemvijver en een renbaan, dus je kan lekker racen en daarna een duik nemen. Het is wel tegen betaling en op afspraak. Als je een pb'tje stuurt, dan geef ik je een linkje van de website. Het is met de trailer op een halfuurtje rijden van Amersfoort.

Tanks, is ook bedoel voor in de zomer maar vast een beetje horen wat er allemaal is.
Wil dat linkje wel dus stuur je wel ff een pb'tje.