Hallo, Ik rij 9 jaar paard, en ik heb nooit met bodyprotector gereden. Maar ben nu toch van plan om een aan te schaffen, heb hem gepast in de winkel maar wou er nog even over nadenken. Ik vraag me af of ik eraan zal wennen, want ik heb nooit met BP gereden? Alvast bedankt!
Gewoon aantrekken niet piepen en je ziet het vanzelf Wat maakt het nou uit of je jaren zonder hebt gereden? Volgens mij begint niemand gelijk de eerste les met bp en blijft er dan voor eeuwig mee rijden omdat het zo lekker veel steun geeft Even serieus: Gewoon lekker rijden, wen je vanzelf aan.
Dat ligt eraan. Als je er een hebt die jou gewoon niet lekker zit dan blijft het een martelwerktuig. Je moet gewoon verschillende merken proberen totdat je er een hebt die gewoon lekker zit. En dan wen je er ook wel aan.
Ik rij zelf 11 jaar, en na een ongeluk heb ik er ook 1 aangeschaft. De eerste paar keer rijden vond ik het niet zo lekker zitten, maar nu heb ik er geen last meer van.
mii_mini
Geplaatst: 20-11-09 17:52
Ik draag hem nu al ongeveer 4 jaar lang (rijd nu 7 jaar) en in het begin zit het echt voor geen meter. Nu zit het heerlijk en merk ik er niets meer van. Ik heb hem niet iedere keer aan, vooral met springen. Gewoon lekker dragen tijdens het rijden en hij gaat vanzelf goed om je lichaam zitten
_Retje
Geplaatst: 22-11-09 20:06
Heb ook een tijdje bodyprotector gedragen, was op het begin niet fijn, vooral vervelend met het opstappen op 'n groot paard. Maar na 3 keer rijden was ik er wel aan gewend en ik rijd ruim 6 jaar geloof ik. Bodyprotector is trouwens wel goed voor je zit...