Inujojo: Ik heb wel een vos, maar ik vind bordeaux rood eigenlijk wel mooi. Dus de kleur blijft wel in mijn achterhoofd zitten(hij is wel een beetje donker vos, met een roodachtige gloed). Ik heb ook een hele mooie grijs stof gezien en ook een grijze ruit, een mooie sjieke stof, dus dat zit nog in mijn achterhoofd.
ingvdh:Ik heb dit topic geopend om te kijken wat andere mensen voorstellen, misschien is er wel iemand die een kleur noemt waar ik zelf nog niet aan heb gedacht. Het is dus meer voor de vraag naar een mening, het is niet als 5 mensen zeggen van fel roze is wel erg mooi, dat ik vrijdag roze stof ga kopen. Voor het springen komt er waarschijnlijk wel een bruin zadel. Ik zou inderdaad even op de site kijken die je noemt. Een dunne(niet te dun natuurlijk), katoene, licht elastische stof welke ook goed wasbaar was, daar moest ik voor kijken. Ik heb altijd een erg roode kop, dus misschien lijk ik dan iets relaxter.
DianPh: zwart met een krijtstreep vind ik op zich wel mooi, maar als ik dan toch een jasje laat maken, dan ga ik voor een jasje dat ik niet anders in de winkel kan kopen(of in ieder geval hou ik die optie open). Of welke in ieder geval niet iedereen heeft.