Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
DeSa schreef:Kun je hem ook niet verzekeren voor bijv. 500,-? Ik heb mijn pony ook voor meer verzekerd dan dat ik er voor betaald heb.

heb inderdaad ook weleens gehoord dat er iemand kwam kijken die er totaal geen verstand van had. Nouja je kunt het erop gokken dan natuurlijk. DeSa schreef:Sorry voor de offtopic
Weet niet bij welke verzekering je zoiets hebt gezocht anne_bento maar degene die mijn pony heeft 'gekeurd' leek amper verstand van paarden te hebben. Mijn pony heeft een franse stand bij zijn achterhoeven en diegene dacht dat dat met 1 bekapbeurt wel over zou zijn.
cissy schreef:DeSa schreef:Sorry voor de offtopic
Weet niet bij welke verzekering je zoiets hebt gezocht anne_bento maar degene die mijn pony heeft 'gekeurd' leek amper verstand van paarden te hebben. Mijn pony heeft een franse stand bij zijn achterhoeven en diegene dacht dat dat met 1 bekapbeurt wel over zou zijn.
nou, en...? als ie maar in de verzekering terechtkomt toch? Voor jou beter zo dan dat ze m er op afkeuren of uitsluiten van de verzekering![]()
verzekering voor 14,- per jaar??? ben ook wel benieuwd wat daar dan de voorwaarden voor zijn...