Hoi Bokkers
Zoals de titel al vermeld, vroeg ik me af of het klopt dat het chipnummer en het transpondernummer van mijn paardje het zelfde zijn?
Iemand die mij hierover iets meer kan vertellen?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Sidera schreef:Mijn paard heeft wel een chip [is mij verteld] maar heeft geen transpondernummer.
Heeft iemand enig idee hoe dit kan komen?
Laat je DA even checken of er een chip in zit, zo ja, dan kan die het nummer aflezen. En zit er geen in kan hij er meteen een plaatsen. Nicole288 schreef:Sidera schreef:Mijn paard heeft wel een chip [is mij verteld] maar heeft geen transpondernummer.
Heeft iemand enig idee hoe dit kan komen?
Ze zullen er heus geen chip zonder nummer in hebben gestopt?Laat je DA even checken of er een chip in zit, zo ja, dan kan die het nummer aflezen. En zit er geen in kan hij er meteen een plaatsen.
Michellette schreef:Dan heeft ze wel een paspoort maar geen chip en dus geen transpondernummer. Heel logisch. Wat is haar geboortedatum, want dat staat wel in het paspoort. Ze kan wat ouder zijn waardoor alleen een paspoort is afgegeven en er nog geen chip-verplichting was.