vraagje over eurostar rijbroeken en kingsland bomberjack ??

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

m_a_r_l_y

vraagje over eurostar rijbroeken en kingsland bomberjack ??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-09 14:59

Hallo,

Ik ben op zoek naar een rijbroek, en ben op een Eurostar Domino Juniorgevallen. Dit is een rijbroek met een lage band, dit vond ik wel fijn omdat ik van Horka ook de heuprijbroek heb (hipster 12).
Nou was mijn vraag, heeft iemand hier de eurostar Domino ook, en hoe bevalt hij? En hoe valt hij, groot/klein? En hoe valt eurostar in het algemeen?
Ik heb van mijn andere rijbroek van Horka maat 176 en deze zit goed, ik heb van gewone spijkerbroeken maat 26.
Welke maat zou ik nodig hebben?

Ook ben ik aan het orienteren naar een kingsland jas, het bombermodel. En dan de ongevoerde uitvoering. Want dan kan ik hem in beide seizoenen aan, in de winter evt met trui eronder en in de zomer zonder.
Dezelfde vraag als hierboven, heeft iemand deze ook? En hoe bevalt deze?
Ik heb van bovenkleding (t-shirtjes) S, en van Winterjassen en Zomerjassen M, welke maat zal ik nodig hebben? Ik dacht zelf aan een XS, dan valt hij (zoals ik lees op bokt) als een M, en anders als ik een XXS pak valt hij als een S.

Het zijn natuurlijke hele bedragen, dus ik wil wel eerst een beetje goed georienteerd zijn.
Hopelijk kunnen jullie mij helpen.

Groetjes,
Marly.

_Joyy

Re: vraagje over eurostar rijbroeken en kingsland bomberjack ??

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-09 18:32

Ik ben op zoek naar een rijbroek, en ben op een Eurostar Domino Juniorgevallen. Dit is een rijbroek met een lage band, dit vond ik wel fijn omdat ik van Horka ook de heuprijbroek heb (hipster 12).
Nou was mijn vraag, heeft iemand hier de eurostar Domino ook, en hoe bevalt hij? En hoe valt hij, groot/klein? En hoe valt eurostar in het algemeen?
Ik heb van mijn andere rijbroek van Horka maat 176 en deze zit goed, ik heb van gewone spijkerbroeken maat 26.
Welke maat zou ik nodig hebben?

Ik vind het een erg fijne rijbroek, alleen hij wordt wel redelijk snel vaal. Ik heb normaal van broeken ongeveer maat 36, en heb van deze eurostar kindermaat 176!

kruimeltje3

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-09 18:38

Kan je alleen wat over de kingslandbombers wat vertellen.
Heb zelf ook meestal s als bovenmaat. Heb zelf de lichtblauwe ongevoerde en donkerblauwe gevoerde bomber en beide maat xs. Vind ze heerlijk zitten.

kim_dori

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-10 16:57

Ik hb ook n kingsland jas en hb normaal xs en nu een xxxs en die valt nog best groot!

x_Maxime

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-10 22:38

Die rijbroek zit goed hoor! Ik heb er ook 2 van die ''soort''

joke_devos

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-10 19:28

Ik heb een kingsland bomber en een bodywarmer en die zijn beiden maat XXS. Bij 'normale' merken heb ik een S.

Melia

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-10 14:49

Ik heb ook altijd eurostar rijbroeken. Ik vind dat ze gewoon normaal uitvallen, eerder groter dan kleiner.

Vriendin van mij heeft die jas ook, kun je hem niet aanpassen in de winkel, dan weet je het zeker. Ze zitten wel ruim dus.

ladydevil

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-10 19:51

ik heb meerdere rijbroeken van Eurostar (met lederen zit)
Deze vallen juist kleiner uit,
zou zeggen gewoon ff passen

Yvonn85

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-10 19:54

normaal heb ik broekmaat 26/27 (of 34/36). Mijn eurostar rijbroek is maat 38. een stuk groter dus. Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik liever voor een wat lossere broek ga, niet een waarin je je ingesnoerd voelt.

xxCyntxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-10 19:57

Ik heb ook de Eurostar rijbroek & de kingsland bomberjack
Volgensmij is dat een 36 normaal 34, en hij zit echt lekker !
En de Bomber heb ikk in Donkerblauw ongevoerd en heb een xxs valt als een s maar is nog ietsjes aan de grote kant , maar kleiner hadden ze hem in die winkel niet.
maar het is echt een hele goede jas, de kwaliteit is goed!
je weet zeker dat je droog blijft:P

Fab_Love_Emm

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-10 18:45

Hoi,

ik heb de ES domino, hij valt bij mij een halve maat groter, dus ik zou gewoon de 176 doen of een 36 van de volwassen broek!

Hij bevalt me prima, maar is een dunne stof, dus ik doe hem nu niet aan :P

Succes!

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 08:40

Ik heb de Kingsland bomber. Je moet 2 maten kleiner aan houden dan je normaal hebt! Ik heb zelf ook maat M normaal en van KL een XS.
Je moet wel echt de gevoerde versie hebben, wil je hem in de winter ook aan hebben. Na een aantal keer wassen worden ze echt dunner en dan zijn ze zelfs in de winter niet altijd even warm. Althans, ik heb er altijd 2 truien onder (maar ben dan ook een koukleum := ). Nadeel vind ik ook dat ze al vrij snel niet meer waterdicht zijn.