Hoe zit een bodyprotector van achteren goed?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

palham

Hoe zit een bodyprotector van achteren goed?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-09 19:16

Op advies van mijn vader, ben ik bezig een bp aan te schaffen. Heb er al een paar gepast. Heb nu een vraag, hoe ver naar onderen moet een bodyprotectoren achter naar onder gaan. Hij mag natuurlijk niet tegen het zadel komen, als ik zit, maar met ik tot de onderste wervel (staartbeentje?) beschermen. Een bp die ik heel fijn vind zitten, houdt namelijk van achteren al eerder op.

Puera

Re: Hoe zit een bodyprotector van achteren goed?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-09 19:51

ramona1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-09 16:38

jwoltmanelp schreef:
Op advies van mijn vader, ben ik bezig een bp aan te schaffen. Heb er al een paar gepast. Heb nu een vraag, hoe ver naar onderen moet een bodyprotectoren achter naar onder gaan. Hij mag natuurlijk niet tegen het zadel komen, als ik zit, maar met ik tot de onderste wervel (staartbeentje?) beschermen. Een bp die ik heel fijn vind zitten, houdt namelijk van achteren al eerder op.

ik heb er ook een gehad die wat eerder van achteren ophoud.

diegene die helemaal doorlopen zitten inderdaad niet zo fijn, toch wel erg belangrijk ;)

Tanja

Re: Hoe zit een bodyprotector van achteren goed?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-09 17:19

TAO-->RUI

_Retje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-09 20:53

Hmm, misschien als je hem bij een ruiterwinkel (niet online, niet doen want dan kun je 'm niet passen.. :+ ) koopt, kun je eventjes vragen aan 'n medewerker of hij/zij er verstand van heeft en kan helpen met de juiste uitkiezen?.. In principe moet je ook gewoon aan een bodyprotector wennen, dus je weet niet hoe hij na een paar keer gebruiken zit... Succes! ;)