Kent iemand trailers van het merk XX Trail Jade? Ervaringen, commentaren? Is het een kwalitatief goed merk? Dank!
bloempje73
Geplaatst: 13-11-09 01:31
XX-Trail is een goed merk. Is in plaats gekomen van Saris paardentrailers. Is prijs kwaliteit verhouding gewoon super. Staan veel op voorraad bij van Hooff in Drunen en bij de Boer in Pesse. Succes.
Gisteren mijn nieuwe trailer gekocht ik kon kiezen tussen de XXtrail Garnet en de Atec Royal Class. Ik vond het beide erg mooie trailers. Ik ben uiteindelijk voor de Atec gegaan omdat die voor mijn paard beter geschikt was.
ingvdh
Geplaatst: 14-11-09 14:50
mag ik eerlijk zijn, XXtrail is typisch een geval van waar naar geld, ze kosten weinig, maar zijn ook niet echt kwalitatief goed afgewerkt. Schroefjes roesten binnen een half jaar, de constructie is niet je van het en de afwerking, tja, een lampje in de trailer op oog hoogte van het paard bijvoorbeeld.
Ik heb een paar gezien maar was er alles behalve van gecharmeerd, ze stonden lettelijk te roesten in de showroom. Persoonlijk zou ik iets meer uitgeven en dan een beter merk kopen die wat duurzamer is.
Dat lampje op was voor mij idd ook een reden om niet voor de XXtrail te kiezen. Ik heb een tuiger die dat ook heel erg graag laat zien, en ik weet zeker dat datbinnen de kortste keren het lampje zou kosten. Ook de borststang en bilstang zitten naar mijn mening erg laag. Bij wess zaten ze ter hoogte van zijn bovenbenen(wess is 1.72) en dus absoluut niet bij zijn borst. En de 1 1/2 paards trailer van XXtrail was 15cm breder van mijn vorige trailer waarin hij al erg veel ruimte had. Voor het ene paard is dat misschien een plus maar voor die van mij niet. In de trailer doet hij altijd graag zijn dansjes oefenen. =S