Aangezien het de komende maanden weer vroeg donker wordt, en wij alleen een buitenbak op stal hebben om in te rijden, zit ik er over na te denken om misschien een bodyprotector aan te schaffen. Dat is wel zo veilig als ik er een keertje afstuiter, als er niemand op stal is. Maar wat voor bodyprotectors zouden jullie aanraden? Of van welk merk?
Alvast bedankt!
annaaube
Geplaatst: 12-11-09 21:03
gewoon de basic van harry's horse. superding en ook de simpelste. voor 65 ( geloof ik ) euro heb je hem in huis ( dames maat, kinder maat is 60 euro )
Kauwgom
Geplaatst: 12-11-09 21:37
Aan wat voor'n prijs zat je te denken? maar een zijn veel soorten bodyprotectors zelf heb ik er 1 van how's racesafe super dingen
ik gebruik voor de cross de how's racesafe.. super fijne bodyprotector, voegt zich naar het lichaam dmv losse blokjes.. Wel duur €220,- dacht ik, maar echt super fijn. Je merkt niet dat je er 1 aan hebt
Rian_t
Geplaatst door de TopicStarter: 13-11-09 09:02
€220 is toch echt te duur.. Zat meer rond de 80 euro te denken ofzo! En dan moet ik denk ik het overgrote deel zelf betalen haha
ik weet het, maar zo fijn.. dacht ik ga het je toch even vertellen. In die prijsklasse heb ik geen ervaring met rijden, wel met passen vind ze erg stug dan
Het belangrijkste is dat een BP goed past. Wat voor mij een geniaal BP is kan voor jou niks zijn omdat je een ander model hebt. Ga een naar een goede eventingwinkel en daar gewoon lekker passen dan kun je altijd nog zien of de beste voor jou de prijs waard is.
Sabbientje
Geplaatst: 13-11-09 09:33
Ik heb zelf een Premiere.
Die vind ik ook heel fijn. Is rond dezelfde prijsklasse als die van Harry's Horse.
Het beste kun je naar een ruitersportzaak gaan en gewoon gaan passen. Want iemand kan wel zeggen dat eentje "de beste" is, maar het kan zijn dat jij hem niet past. Hij moet voor jou ook lekker zitten namelijk
(Ik paste bijvoorbeeld de Harry's Horse niet. Kon mijn armen er niet in naar achteren bewegen, dan knelde hij)