Volgend jaar is het zo ver, paard mag mee op vakantie!
Ben al op zoek geweest naar accomodaties in limburg (belgie), maar ik kom niet zo heel veel bijzonders tegen.
Wie is er al eerder met zijn paard naar daar geweest, en waar heb je toen gestaan?
Vereiste aan de camping: - min. 3 sterren - eigen tent (2 personen) - goede parkeergelegenheid voor trailer - stal +weidegang voor 1 paard - uiteraard nabij bos!
Bedankt voor de tips en het verplaatsen van het topic, was me er niet bewust van dat het verkeerd stond.
Liene
Geplaatst: 26-11-09 12:43
Het Orshof, echt waar dat is het beste waar ik ooit geweest ben. En zijn heel goede stallen voor je paard en ik denk dat ze ook op een weide konden als je dit vroeg. Er is een goed restaurant aan waar heel lekker eten is en een hotel waar je dan kan slapen. De mensen van het orshof zijn echt onzettend vriedelijk, als jij bv perse in een tent wil slapen zal dit geen probleem zijn om te zetten. Ze hebben een website hoor, google ff op orshof
edit= vergeten te zeggen, het orshof is een knooppunt van het limburgse ruiternetwerk, dus je stapt buiten op een ruiterspad, erg mooie omgeving