Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
wessjuhh schreef:Beste mensen,
we zijn vandaag bij van Hooff geweest. Zoals ik al eerder heb geschreven was mijn trailer dus echt helemaal rot en samen met marcel van Hooff zijn we tot de definitieve beslissing gekomen om de trailer niet meer te laten maken en een nieuwe aan te schaffen.
Marcel heeft ons twee trailers laten zien die goed vergelijkbaar zijn met mijn "oude"trailer, een XXtrail en een Atec. Uiteindelijk zijn we bij de Atec uitgekomen. Ik vind het heel erg jammer van mijn oude trailer maar ik ben toch ook wel heel erg blij en trots op mijn nieuwe.
Verder kan ik iedereen aanraden om naar van Hooff toe te gaan als je problemen heb met je trailer, het zijn allereerst hele vriendelijke mensen en de vriendelijkheid waar je mee behandeld wordt is geweldig.
Maar nog wel het aller belangrijkste vind ik de goede service en eerlijkheid van de gegeven informatie.
Natuurlijk zal van Hooff eraan verdienen maar dat is zijn werk en zijn brood. Maar er is mij absoluut geen nieuwe trailer "door de strot geduwd".
ikke schreef:Wat moet het "wrak" nog kosten??
Je bent er in ieder geval niet op vooruit gegaan. Sorry hoor, maar een Atec is toch echt van een andere klasse dan een Wesco.....
annastasia schreef:ikke schreef:Wat moet het "wrak" nog kosten??
Je bent er in ieder geval niet op vooruit gegaan. Sorry hoor, maar een Atec is toch echt van een andere klasse dan een Wesco.....
Ik meende dat atec toch net iets degelijker was, maar blijkbaar niet dus....
Wat is dan het grote verschil tussen deze 2 trailermerken?
wessjuhh schreef:Ik ga hier geen bedragen noemen maar reparatie was bijna net zo duur als wat ik moest bijleggen voor de nieuwe trailer. Dus hoe je het ook bekijkt ben ik nu beter af.
wessjuhh schreef:Zoals je kan lezen heb ik geschreven dat ik GEEN bedragen noem. Als je de nieuwprijs van de trailer wil weten kan je googlen of misschien van Hooff zelf eens even bellen. Maar wat ik nog voor mijn trailer heb gekregen en wat ik moest bijleggen zal ik niet prijsgeven.