ze stond eerst s'nachts op stal overdag op de weide, maar vanwege weven , voor 24/7 weide gekozen. Toen ik er de eerste x kwam, 1 dag nadat ze er stond... goot het de lucht uit, maar stond ze gewoon te grazen alsof ze nooit anders had gedaan. Hier was ik wel blij mee dat ze niet bij de uitgang stond van de wei! Toen ik er vandaag weer kwam... stond ze dus weer lekker te grazen(waar ik logisch blij mee was). Toen ik er riep kwam ze aanlopen...
Dus ik dacht nou die hoef ik niet te halen in elk geval, maar dat bleek dus ook niet waar..Aaien was goed leuk lief en aardig... maar zodra ik het halstertouw eraan deed was het dus 4 benen in de grond en echt niet dat ze mee wou lopen... :S... De andere 2 paarden die er bij staan wouden wel mee maar ja daar heb ik zo weinig aan... Er is geen hek bij de uitgang maar 2 draden... Maar wat ik mij nou dus afvraag heb ik er goed aangedaan haar te verhuizen, naar 24/7 buiten op de weide te zetten..Hoe weet ik of ze et naar der zin heeft, en of ze gelukkig is op de weide? Ieder x als ik der kom doet ze alsof ze niet anders is gewend...Maar ik lig er wel van te draaien s'nachts.... of ik er goed aan heb gedaan...Want ja het is natuurlijk wel een hele ommezwaai... Van op stal, naar 24/7 weide... Wie o wie.. kan mij enig advies geven... waaraan ik kan zien of mijn paardje gelukkig is???
Was wel leuk om te zien... Maar toen ze op stal stond... Leek ze ook heel rustig... (stallen zijn open aan de voorkant, en de zijkant is dicht, aan de achterkant is een groot ''raam'' waar ze uit kunnen kijken... hier stond ze dus ook de gehele tijd met der kop uit...Nou begin ik dus te tobben...laten staan op de wei... of toch op stal!?!?! HELP!!!!