Voor het losrijden had ik een lekker afgelegen plekje achteraan op het parkeerterrein gevonden en dat ging super! Net toen ik de ring in wilde gaan moest ik nog eventjes wachten. In ring 10 was er een paard zonder ruiter vandoor gegaan en die had het prima naar zijn zin

Mijn eerste proefje verliep super. Lekker tam gereden om maar te voorkomen dat Lois een beetje te hectisch zou worden en dat was goed gelukt.
Tussen proef 1 en 2 zat iets meer dan een uur tijd dus ik heb tussendoor nog een lekker kopje thee gedronken met een koek. De 2de proef begon lekker, net als de eerste proef. Maar al snel werd Lois heel hectisch. Er was iets aan de hand met de vrachtwagens die net aan de achterzijde van de ring geparkeerd stonden. Wat het was kon ik natuurlijk niet bekijken maar ik hoorde genoeg gerommel. En toen kwam het

Ondertussen had ik nog steeds niet in de gaten wat er nu eigenlijk gebeurt was, totdat iemand me vertelde dat er net op dat moment een paard was losgebroken bij de vrachtwagens

Over beide proeven ben ik dik tevreden en ook over de 2de [160-145pnt waarbij ik met de 2de proef best gematst ben maar dat komt door de ostandigheden] Ik ben er niet afgevallen en tussen de hekjes gebleven. Ik heb een super leuke dag gehad, veel mensen gezien en gesproken, genoten van het weer. En ook die dingen als loslopende paarden, die horen er helemaal bij

ps: Ik krijg nu net een telefoontje binnen van een kennisje. Ik ben met die 160 pnt 2de geworden JIPPIE!!!!