Iemand ervaring met deze laarzen?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

_Jenny_

Iemand ervaring met deze laarzen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-09 11:55

Linsey1

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-09 17:11

Geen ervaring met deze laarzen. Weet niet wat je ermee wil doen? Ook rijden? Dan zou ik voor de onderste gaan, lijkt me warm genoeg voor de winter, en vind deze zool er wat minder robuust uitzien (denk aan blijven haken in de beugels o.i.d).

_Jenny_

Re: Iemand ervaring met deze laarzen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-09 19:07

Ja, ik wil er mee gaan rijden.
Nu je het zegt lijken de onderste me een stuk fijner en veiliger om mee te rijden.

Lacuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-09 09:25

Ik heb de bovenste pas besteld. Had ze binnen 2 werkdagen thuis!
Ik vind ze HEERLIJK!! lekker warm, fijne pasvorm en je kunt er SUPER op lopen. Waterdicht tot halverwege de kuit, dus kan ik met droge voeten mijn paard uit de modder trekken.
Alleen met rijden is het wel even wennen. Eerst had ik het gevoel alsof ik mn paard niet lekker kon voelen onder mn been, maar nu gaat dat al beter. Ze hebben een stevige voet, maar de zool is van datzelfde ribbel-spul als onder een gewone rubberrijlaars. Net iets voor de grip, maar je blijft er niet mee haken.
Met de onderste geen ervaring.

Groetjes, Lacuna

_Jenny_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-09 14:31

Lacuna schreef:
Ik heb de bovenste pas besteld. Had ze binnen 2 werkdagen thuis!
Ik vind ze HEERLIJK!! lekker warm, fijne pasvorm en je kunt er SUPER op lopen. Waterdicht tot halverwege de kuit, dus kan ik met droge voeten mijn paard uit de modder trekken.
Alleen met rijden is het wel even wennen. Eerst had ik het gevoel alsof ik mn paard niet lekker kon voelen onder mn been, maar nu gaat dat al beter. Ze hebben een stevige voet, maar de zool is van datzelfde ribbel-spul als onder een gewone rubberrijlaars. Net iets voor de grip, maar je blijft er niet mee haken.
Met de onderste geen ervaring.

Groetjes, Lacuna

Zo te horen zijn ze wel stevig zodat je ze niet naar een jaartje weer weg kunt gooien.
En vind je de laarzen er in het echt mooier uit zien dan op de foto??

Snoesjexxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-09 17:15

De 2e is het mooist.

Linsey1

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-09 17:43

Snoesjexxx schreef:
De 2e is het mooist.

Dat laarzen mooi zijn, is natuurlijk ook van belang, maar met mooiheid kun je niet rijden he ;) Is er geen ruitersportwinkel in de buurt waar je ze voor het gevoel gewoon even kunt passen? Of je besteld beide laarzen, en past ze aan en stuur je degene die je het minst prettig/veilig vind gewoon weer terug..

Succes ermee!

_Jenny_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-09 18:01

Linsey1 schreef:
Snoesjexxx schreef:
De 2e is het mooist.

Dat laarzen mooi zijn, is natuurlijk ook van belang, maar met mooiheid kun je niet rijden he ;) Is er geen ruitersportwinkel in de buurt waar je ze voor het gevoel gewoon even kunt passen? Of je besteld beide laarzen, en past ze aan en stuur je degene die je het minst prettig/veilig vind gewoon weer terug..

Succes ermee!

Dat is natuurlijk ook een goed idee!
Er is wel een ruiterwinkel hier in maastricht, maar daar hebben ze alleen thermolaarzen waarvan de onderkant vrij breed is. Die heb ik liever niet.

Lacuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-09 19:36

nee, vond ze in het echt net zo grof als op de foto, haha!
De donkerbruine, die is ook met een groene voet :\ dat viel wel een beetje tegen. Weet niet hoe dat bij de zwarte zit, of die wel een zwarte voet heeft, misschien is dat wel donkerblauw?
maar net als vandaag, dan sta ik tot over mn enkels in de modder, en toch hou ik droge, warme voeten. En dan maakt mij die kleur geen bal meer uit! ;)

_Jenny_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-09 20:39

Hmmm ik kan ze niet beide bestellen, want dan moet ik ook voor beide betalen en zo veel geld heb ik niet in een keer.

Lacuna schreef:
nee, vond ze in het echt net zo grof als op de foto, haha!
De donkerbruine, die is ook met een groene voet :\ dat viel wel een beetje tegen. Weet niet hoe dat bij de zwarte zit, of die wel een zwarte voet heeft, misschien is dat wel donkerblauw?
maar net als vandaag, dan sta ik tot over mn enkels in de modder, en toch hou ik droge, warme voeten. En dan maakt mij die kleur geen bal meer uit! ;)

Das waar. Ik denk ook dat ze langer mee zullen gaan dan die met klittenband.
Ik denk dat ik de muckboots maar ga bestellen ;)

Lacuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-09 09:47

:D
Dan heb jij deze winter in elk geval heeeeeerlijk warme en droge voeten!

Groetjes, lacuna